כל מה שאתה צריך לדעת על SAP CRM

עסקים מודרניים סומכים במידה רבה על הלקוחות שלהם. הלקוחות הם הנכסים היקרים ביותר שלהם ואחד ממקורות ההכנסה שלהם. לפיכך, ניהול וטיפוח קשרי לקוחות הפך לאסטרטגיה עסקית מכרעת מאוד. CRM כוללת את כלל השלבים שבאמצעותם חברה מטפלת באינטראקציות עם הלקוחות שלה. היא מכסה את כל פעילויות המכירות, שירות הלקוחות, המסחר האלקטרוני והשיווק.

לכן, חברות משתמשות בתוכנת CRM לאוטומציה של פעילויות ה-CRM שלהן. תוכנה זו מאפשרת להם לטפל בהפניות מכירות, לפתח חוויות לקוח מותאמות אישית, לשמר לקוחות ולנתח נתוני משתמשים. SAP CRM היא אחת מפתרונות תוכנת ה-CRM הטובות ביותר שקיימות בשוק.

מהי SAP CRM?

SAP CRM היא מערכת CRM לניהול לקוחות של SAP עבור חברות לטיפול בכל הפעילויות הקשורות ללקוח. זה חלק מחבילת SAP ERP (תכנון משאבים ארגוניים). ניתן לשלב תוכנה זו עם מערכות SAP אחרות ומערכות שאינן SAP כדי לטפל בבעיות ניהול לקוחות. SAP CRM עוזר לחברות להגדיר את אסטרטגיות ניהול הלקוחות שלהן ולבצע אותן בהצלחה.

ניהול לקוחות

 

SAP CRM היא פתרון תוכנה גמישה ופשוטה לארגונים. יתר על כן, היא מאפשרת ללקוחות ליצור קשר טוב יותר עם החברות. עם קשר משופר עם לקוחות, חברות יכולות כעת לספק את צרכיהן ביעילות יתרה.

כאשר צוותי המכירות, השיווק ושירות הלקוחות הופכים במהירות לקו החזית עבור הלקוחות, ארגונים מחפשים פתרונות מקצה לקצה בכל הנוגע לתובנות מעמיקות יותר של לקוחות, התקשרויות מותאמות אישית והצעדים הדרושים לעמידה מול המתחרים שלהם. הם מחפשים דרכים חכמות יותר לשמר ולהרוויח את הנאמנות של הלקוחות המרוצים שלהם. SAP CRM, המוקדש למטרה של קידום האינטראקציה של הארגון עם לקוחותיו, מאפשר לחברות אלו לצייד את הצוותים שלהן בפתרונות ענן של SAP ומעצים אותם לזכות בעסקים נוספים.

מדוע לבחור ב-SAP CRM?

  • ליצירת קשרים טובים יותר עם לקוחות ומשיכת לקוחות נוספים
  • ניתוח לקוחות, שותפים עסקיים וספקים מהנתונים הקשורים אליהם כדי לקבל החלטות עסקיות חשובות
  • אוטומציה ואבטחת נתונים מתקדמים
  • שיפור מכירות עם ניהול תיקים מקצה לקצה
  • התאמה אישית של מוצרים בהתאם לצרכים הארגוניים

תכונות של SAP CRM

ניהול קשרים

SAP CRM מאפשרת לך לאבטח את כל פרטי הלקוחות שלך במקום אחד. פרטים כגון מספרי איש קשר, שמות ופרטי חשבון מדיה חברתית מאוחסנים במסד נתונים מרכזי. כל העובדים יכולים לגשת לנתונים אלה באמצעות מערכת ניהול קשרי לקוחות זו.

ניהול לידים

פתרון זה מאפשר לך לזהות, לעקוב, לנהל ולאחסן לידים בצורה נכונה. זה מאפשר המרה יעילה של לידים לקונים פוטנציאליים. יתר על כן, ניתן לשלב בקלות ניהול צינור מכירות, יצירת לידים ועוד..

שילובי CRM

אתה יכול לשלב את כל מקורות הנתונים עם ה-CRM שלך. זה כולל מיילים, לוחות שנה, תוכנות הנהלת חשבונות, סקרי לקוחות, מסמכים וחתימות אלקטרוניות. זה עוזר בטיפול במשימות הלקוח במקום אחד.

זרימת עבודה אוטומטית

SAP CRM מופעל על ידי AI ו-למידת מכונה לאוטומציה של משימות יומיומיות כגון הזנת נתוני לקוחות. הוא מציע צ’אטבוטים לאינטראקציה עם משתמשים במדיה חברתית ויישומי הודעות.

ניתוח

ל-SAP CRM יש לוח מחוונים אינטראקטיבי ותכונות מתקדמות להדמיה של נתונים. זה עוזר לחברות לחשוף תובנות לגבי לקוחות ומכירות. חוזה מה עובד עבור הלקוחות שלך, מה לא, ומפתח אסטרטגיות על סמך המידע.

ניהול אינטראקציה

טפל בכל האינטראקציות עם הלקוחות שלך בפלטפורמה אחת. זה כולל מיילים, פוסטים והערות במדיה חברתית, שיחות טלפוניות וצ’אטים. כל זה מציע מבט מקיף על הלקוחות, אשר בתורו מסייע ביצירת חוויות ומוצרים מותאמים אישית. אתה יכול גם לספק למשתמשים שלך חוויה חוצת-ערוצים מלאה.

CRM נייד

SAP CRM זמין עבורך מכל מקום ובכל מכשיר. בנוסף, אתה מקבל פרטיות נתונים, אבטחה יעילה וזה עוזר בדרישות תאימות ל-GDPR.

טיפול בעסק

מטרות SAP CRM

השגת שביעות רצון מקסימלית של לקוחות על ידי עמידה בדרישותיהם

שיפור השירות ללקוחות ומתן מוצרים באיכות גבוהה

זיהוי לקוחות חדשים וחיזוק קשרים עם לקוחות קיימים

מכירת מוצרים ושירותים ביעילות והגברת המודעות למותג

ייעול תהליכים ואסטרטגיות עסקיים

מונטיזציה של אינטראקציות עם לקוחות

גרסאות SAP CRM

SAP CRM הוציאה את הגרסאות הבאות –

  • SAP CRM0 יצא ב-2009
  • SAP CRM0 שוחרר ב-2007
  • SAP CRM0 יצא ב-2006

פונקציות של SAP CRM

הפונקציות החשובות ביותר של SAP CRM הן –

אוטומציה שיווקית

SAP CRM מציעה תכונות מצוינות לטיפול באסטרטגיות השיווק של עסק. כך נוצרת יכולת לסייע בתכנון האסטרטגיה השיווקית, קמפיינים, ביצוע אסטרטגיות אלו וניתוח טקטיקות השיווק. היא גם תומכת בניתוח שיווק, פילוח לקוחות, ניהול לידים ושיווק אלקטרוני[1].

מכירות

SAP CRM מיועדת לטיפול והטמעה של כל תהליך המכירה. כוללת מכירות טלפוניות, מכירות אלקטרוניות, מכירות ארגוניות ומכירות שטח. התוכנה מבטיחה שתהליכי מכירה אלו מבוצעים ביעילות. בנוסף לכך זה עוזר לבצע אוטומציה של סיילספורס של החברה שלך ומשפיעה לטובה על גיוס לקוחות.

תכונות ניהול הטריטוריה והחשבון מאפשרות לך לייעל אסטרטגיות מכירה. תהליכי הסדר למזומנים ללא תפרים מאפשרים לכל ארגון לטפל בדרישות המשתמש ביעילות.

ניהול שירות

תמיכת הלקוחות ופונקציונליות השירות של SAP CRM טובים יותר מכל תוכנת CRM ממוצעת. כל השלבים החל מעיבוד הזמנת השירות, השתתפות בבירור לקוחות וחיוב סופי של השירות נעשים באמצעות ה-CRM.

ניתן גם ליצור הצעות מחיר והזמנות שירות, אותן ניתן להקצות למנהלי שירות.

ערוצים

SAP CRM מציעה ערוצים רבים לאופטימיזציה של האינטראקציות עם הלקוחות שלך. זאתי מאפשרת לעובדים להתמודד עם משימות במשרד בקלות. יתרה מכך, ישנן אפליקציות לנציגי שטח שהם יכולים לגשת אליהם מכל מכשיר. קיים בנוסף מרכז אינטראקציה לעובדי שירות לקוחות לטיפול בשיחות ומיילים של לקוחות.

יתר על כן, קיים ממשק ניהול ערוץ שותפים המאפשר לחברות לשתף פעולה עם מחזיקי המניות שלהן ביעילות. מוכרים, יצרנים, סוחרים וסוכנים מחוברים ומטופלים באמצעות פלטפורמה זו.

CRM Analytics

בנוסף מתאפשר לפקידי החברה לאסוף את כל המידע הרלוונטי לעסק. לאחר מכן, על סמך מידע זה, דוחות מפותחים באמצעות ה-CRM. כל אלו עוזרים להשיג תובנות חשובות לגבי פעולות עסקיות, מסעות פרסום ואסטרטגיות. ומשפר את קבלת ההחלטות.

יתרונות SAP CRM

SAP CRM יכולה לשפר את תהליכי המכירה, להפחית את העלויות הכוללות ולהגדיל את הרווחים עבור כל עסק. היא מיומנת בארגון כל הפעולות העסקיות הממוקדות בלקוח, אשר בתורו עוזר להגביר את נאמנות הלקוחות.

היתרונות החשובים ביותר של שימוש ב-SAP CRM הם –

  • SAP CRM מאפשרת לך לפלח את הלקוחות שלך ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. זה עוזר למקד אותם טוב יותר וליצור מוצרים ממוקדים
  • כל פרטי הלקוחות המאוחסנים ב-CRM מאפשרים לך להבין אותם מקרוב. זה גם מאפשר לך לטפל באנשי קשר אחרים כגון סוחרים, מפיצים ושותפים עסקיים
  • לוחות מחוונים ומתקני דיווח אינטראקטיביים מאפשרים למנהלים להפוך את הצינורות, אנשי הקשר והעסקאות שלהם לאוטומטי ביעילות
  • מעקב אחר כל הפעילויות של לקוחות פוטנציאליים ועקוב אחריהם בזמן
  • אנליטיקה עוזרת להעריך אסטרטגיות מכירה וחיזוי מגמות מכירות
  • תובנות שנרכשו מדוחות מכירות עוזרות לפקידים להבין אילו תהליכי מכירה עליהם להגדיל. אז, ניתן להגדיל את אסטרטגיות המכירה עם הצמיחה העסקית שלך
  • ניהול ואוטומציה של משימות ניהול ביעילות עם SAP CRM. זה מפחית את עומס העבודה ומגדיל את התפוקה של העובדים
  • SAP CRM מגביר את שביעות רצון הלקוחות ומקצר את מחזורי המכירות שלך

לידים ועסקאות

 

הזדמנויות קריירה ב-SAP CRM

כדי לקבל עבודה שבה תוכל להפעיל את SAP CRM, עליך להיות בעל הבנה בסיסית של מודולי SAP ומערכות ERP. ניסיון קודם בטיפול במערכות ERP יתרום מאוד. בנוסף, ידע על מודולי SAP ו-SA SD יהיה בונוס משמעותי.

אזי, מנהלי מכירות ושיווק יתאימו לעבודה על SAP CRM. כמו כן, מועמדים בעלי תואר MBA או PGDM יוכלו להשתמש בידע שלהם במערכת ERP תוך כדי לימוד SAP CRM. יתר על כן, יועדפו מועמדים שסיימו B.E או B.Tech וידע במודולי SAP SD.

עובדים או מועמדים יכולים ללכת להסמכת SAP CRM כדי לקבל עבודה כיועץ SAP CRM. אישור מודול SAP SD יחד עם זה יגדיל את הסיכויים שלך לקבל עבודה או קידום. בהמשך, מועמדים יכולים לעסוק כיועצי SAP CRM בכירים. אתה יכול גם לעבור לתפקידים אחרים כגון מנהל SAP Basis ויועץ טכני בכיר.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על CRM נדלן כאן.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן