מערכת CRM Perfex סקירה מלאה

Perfex CRM היא פתרון נהדר עבור מעצבי אתרים בודדים, פרילנסרים או בעלי סטודיו קטן לעיצוב. ראשית, בואו נעבור בקצרה על התכונות של Perfex CRM, ואז נסתכל על המחירים. 

Perfex CRM מציעה המון תכונות שנוצרו במיוחד עבור אנשי מקצוע ביצירת אתרים. זה מושלם אם אתה יחיד, פרילנסר או סוכנות קטנה, בעיקר מתחת לחמישה אנשים. יש לך שליטה מלאה על כל המערכות שלו, וניתן להרחיבה בזכות מספר תוספות פרימיום שנוצרו על ידי המפתח הראשי כמו גם ישויות צד שלישי.

ביקורת מערכת CRM Perfex – פיצ’רים מיוחדים, יתרונות מול חסרונות ועוד

תכונות Perfex

התכונות הן רבות, ומכסות מספר תחומים בעסק שלך בעיצוב אתרים. בעיקרו של דבר, הוא מציע את כל מה שאתה צריך, החל מניהול לידים ליצירת ההצעות ועד למעקב אחר הפרויקט לארגון החוזה ועד לחשבוניות ותשלומים. להלן נקודות המכירה העיקריות (לפחות עבורנו):

  • הצד הפיננסי של הדברים. כאן אתה יכול בקלות ליצור חשבוניות, לעקוב אחר הוצאות ולאחר מכן לקבל תשלום דרך הפלטפורמה שלך באמצעות אינטגרציות ל-Stripe ו-PayPal. כל זה מאוד מועיל אם אתה מנסה לנהל את הספרים שלך ולא רוצה לשלם סכום מגונה ומיותר עבור מערכת הנהלת חשבונות.
  • הצד של הלקוחות של הדברים. Perfex CRM היא מערכת CRM לניהול לקוחות המאפשרת לך לעקוב אחר כל הלידים שלך, מיילים שנשלחו ועוד. לאחר המרת הליד ללקוח משלם, ניתן להוסיף אותו למערכת שלך שם אתה מפרט את כל המידע שלו, ויכול לחבר אותם לפרויקטים ולחשבוניות. חלק מזה הם כלי ההצעות שמאפשר לך ליצור הצעות שנראות טוב ועוזרות לך להמירם.
  • הצד המעשי של הדברים. Perfex CRM הוא אחד ממערכת ניהול הפרויקטים הטובים ביותר. כאן אתה מנהל את הפרויקטים שלך, עוקב אחר כל השעות הניתנות לחיוב ומצרף את כל התיעוד המשויך לפרויקט הבודד, כגון חוזים והצעות. הלקוח יכול להציג וליצור משימות, ותוכל לעקוב בקלות אחר ההתקדמות שלך באמצעות כלי זה.
  • כרטיסים ותמיכה. לתמיכה, לקוחות יכולים ליצור כרטיסים בקלות, שאליהם תוכל לצרף שעות חיוב. אתה יכול גם לשלוח סקרים בקלות כדי לקבל משוב. ישנו גם בסיס ידע/ כלי תיעוד מלא, שהוא פונה לציבור והינו מעולה אם אתה צריך להציע הדרכה ללקוחות שלך במידה וסטנדרטי בכל הפרויקטים שלך.
  • יש המון תכונות אחרות נוספות כמו תקשורת צוות ועוד.. בחלקה האחורית של הפלטפורמה. יתר על כן, יש חבורה של תוספות סופר-איכותיות ומפותחות עבור הכלי הכוללות פונקציות ספציפיות שנדון בהן בשלב מאוחר יותר.
  • מבין כל התכונות, נקודת המכירה הגדולה ביותר לנו ולאנשי מקצוע רבים בעיצוב אתרים היא מערכת החשבוניות המצויינת הנשלחת עם הכלי הזה. כפי שאולי הבנת מהסקירה של התכונות שלנו, כל ההיבטים של הפלטפורמה הזו מחוברים זה לזה. לדוגמה, ללקוחות יכולים לצרף חשבוניות, ניתן להוסיף לקוחות גם לפרויקטים בודדים שבהם עוקבים אחר שעות החיוב ולאחר מכן מתגבשים לחשבונית ועוד.דיון בעבודה

אתה יכול גם לעקוב בקלות אחר ההוצאות שלך, ולצרף אותן לחשבונית האישית או להוזיל אותן מאותה חשבונית.

לאחר ביצוע החשבונית, נוצרת קבלה על תשלום הן עבורך והן עבור הלקוח שלך, והעסקה הפיננסית הזו מסווגת במערכת, אשר ניתנת לחיפוש וניתנת לייצוא בקלות למען מיסים ואיזון ספרים.

מבחינת הפקת חשבוניות ללקוחות שלך, כל זאת נעשה דרך הפלטפורמה המקוונת שלך, והתשלום מנוהל באמצעות שירות צד שלישי כמו [1] PayPal.

לקוחות מקבלים הודעה על חשבונית זו ועל כל שאר הפעילות בחשבון שלהם באמצעות הודעות דוא”ל. החשבונית מצורפת גם כקובץ PDF לשמירת תיעוד קלה בקצה שלה.

אתה יכול גם להגדיר חשבוניות חוזרות עם מנויי “להקה”, כך שאם אתה מוכר תוכניות תחזוקה או אירוח אתרים, תוכל לחייב את הלקוחות שלך באופן אוטומטי באמצעות כלי זה. למעשה, אם אתם מחפשים פלטפורמת חשבוניות, ואפילו לא צריכים את שאר תוכנת ה-CRM, תוכנית זו בהחלט שווה בדיקה, במיוחד מכיוון שמדובר ברכישה חד פעמית (ובאירוח עצמי).

ההגדרה/ אירוח

נקודת מכירה ייחודית של פלטפורמה זו היא העובדה שהיא מתארחת בעצמה. המשמעות היא שאתה צריך לספק את האירוח עבורה, אך היא נגישה באינטרנט לאחר הגדרתה.

ההגדרה הייתה למעשה קלה מאוד, וכל מה שאתה צריך לעשות הוא לעקוב אחר ההוראות הכתובות היטב הדנות כיצד לעשות זאת.

תוספות עוצמתיות

אחד החלקים הטובים ביותר ב- Perfex CRM הוא העובדה שיש שם המון תוספים שמרחיבים את פונקציונליות השימושיות והגמישות של הפלטפורמה.

בעבודה
  • צ’אט CRM מושלם

מוסיף תכונת צ’אט חי באירוח עצמי ישירות ל-CRM, מועיל להפליא אם ברצונך להציע תמיכת לקוחות בזמן אמת.

  • קביעת פגישות דרך CRM באופן מושלם

בערך כמו Calendly. מתאפשר לאנשים לקבוע איתך פגישות בעצמם, ולהצליב אותם ללוח השנה הפנימי שנשלח עם Perfex CRM.

  • הודעות SMS ואימייל מותאמות אישית עבורך ולקוחותייך באופן מושלם

זה מאפשר לך לשלוח הודעות SMS כאשר אתה יוצר פרויקט, סוגר משימה או שולח חשבונית.

התקנת התוספות מתבצעת לפי נוהל סטנדרטי, והיא קלה יחסית לביצוע. הפלטפורמה נועדה להיות מורחבת על ידי התוספות האלה, או פיתוח מותאם אישית, ובאמת יכולה לצמוח איתך לנקודה מסוימת.

ייתכן שתרצה לקרוא את המדריך שלנו על ניהול משימות גוגל כאן.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן