Microsoft 365 Dynamics CRM

שירות מיקרוסופט Dynamics משמש כחלק בלתי נפרד משירותי האינטגרציה העסקית של מיקרוסופט עם יכולות התאמה אישית. יחד עם שירותי אינטגרציה עסקית, מיקרוסופט מספקת גם פלטפורמות פיתוח מרובות, הטלת WHQL, אירוח בענן והנדסה מחדש של יישומים. מיקרוסופט גם מציעה בכך פתרונות ארגוניים מתקדמים של MS כגון פתרונות רגולטוריים, יישומי הנהלת חשבונות ERP, CRM ועוד רבים אחרים… במאמר זה, נתמקד בעלות מיקרוסופט Dynamics CRM עבור מודולים שונים והיתרונות שלהם.

תחת הפתרונות העסקיים של מיקרוסופט, אחד השימושים הנפוצים שלה הוא פיתוח של ניהול קשרי לקוחות(CRM) מותאם אישית. כמו כן, יישומי CRM בהתאם לצרכי החברה שצוינו. אתה יכול גם ליצור פתרונות שירותי לקוחות, פתרונות מכירה, פתרונות שיווק, ולארגן ניהול שרשרת אספקה עבור הארגונים. בנוסף, אתה יכול לשלב בשירות מספר פונקציות כמו מכירה נוספת, מכירה צולבת וזיהוי שינויים עסקיים. כמו כן גם תכונות כמו אינטראקציה עם לקוחות, ניהול משאבי ידע וכדומה למשאבי ניהול יעילים יותר.

מדוע מיקרוסופט Dynamics 365 הוא ה-CRM הטוב ביותר לארגון?

מיקרוסופט Dynamics 365 CRM נותן לעסקים צומחים ובינוני שוק פתרון רב עוצמה ויעיל לטיפול בקשרים עם החברה. דבר זה עוזר למנהלים ולנציגי מכירות לשנות את תהליכי שירות הלקוחות, השיווק והמכירות שלהם עם לוחות מחוונים מותאמים אישית של מוכרים. באופן דומה, מאפשר לעובדים להיות בעלי ידע ופרודוקטיביות יותר. לפני שנעבור על עלות מיקרוסופט Dynamics CRM, בואו נעבור תחילה על מספר תכונות של Dynamics CRM

מוביל

ישנן מספר סיבות מדוע עליך לבחור ב- מיקרוסופט Dynamics 365 CRM, כלומר:

  • אינטואיטיבי ומגיע עם ממשק משתמש מוכר. כמו כן, הוא מדורג בין המובילים בכל הנוגע לאימוץ משתמשים והינו מגביר את מעורבות הלקוחות.
  • שילוב המוצרים של מיקרוסופט מספק יתרון עצום כולל מרכז מכירות עם אפליקציית מכירות.
  • הפתרונות או הכלים המובנים יעילים וחזקים בתחום כמו Assistant ו-[1] חדשות מכירות בלינקדאין, עוזרים להגביר את היעילות והפרודוקטיביות.
  • ניתן לשנות את בחירת הפריסה והארכיטקטורה באופן מיידי כדי לענות על צרכי החברה שלך.
  • ניהול קמפיינים שיווקיים ושימוש בו ככלי לניתוח שיווקי.
  • מעל לכל, ל-מיקרוסופט Dynamics CRM Cost מבנה תחרותי, תמיכה בשותפים ומחויבות למוצר המדגישים את איכות המערכת ואורך החיים שלה.

אז, מה זה Dynamics 365 ?

Dynamics 365 מורכב מדף התחלה. מערכת ה-CRM הדינמית מעניקה לך את הפונקציונליות לצוות המכירות כדי למקסם את הפונקציוניאליות האולטימטיביות שלו כמו שיתוף קבצים, כתיבת דואר אלקטרוני וייבוא נתונים רלוונטיים. ובנוסף מאפשר למוכרים לחפש את התהליך היעיל של הפניה למזומנים, יצירת קשר, חשבון קל יותר, לוחות מחוונים וניהול הזדמנויות שמקלים על הצגת נתונים יקרי ערך.

אפליקציה זו נועדה לייצר מהירות,והינה פשוטה ואינה דורשת מאמץ, בין אם אתה מגדיר את האפליקציה של הצוות שלך או מנהל את עסקאות המכירות היומיות שלך.

לפני שתתחיל, הנה כמה מהתכונות של Dynamics 365:

  • תובנות חזותיות עם לוחות מחוונים – התרשימים ולוחות המחוונים החדשניים מורכבים מהדברים שאתה צריך כדי לקבל מספיק מידע בעל ערך עבור העסק שלך. זו הסיבה העיקרית לכך שרוב הטייקונים העסקיים מעדיפים להשתמש ב-CRM זה.
  • צפייה ב-360 מעלות ללקוח – בעת השימוש באפליקציה, יש לך הזדמנות לבדוק מה קורה עם לקוחות היעד שלך. בקצרה, תוכלו לתקשר איתם ולקבל עדכונים על התקדמות עסקאות לקוחות ועוד רבים. אתה יכול לעשות זאת במקום אחד, מה שהופך אותה ליותר יעילה מכל תוכנית רגילה.
  • זרימת תהליכי חברה – ההליך המודרך זורם בטופס הנקרא “הובלה והזדמנות”. זה אומר לך בדיוק את הדברים שאתה צריך לעשות. אתה יכול לחפש באופן מיידי את ההליכים שאתה צריך לנקוט כדי להגביר את האפשרות של מכירה עסקית מוצלחת. זוהי גם דרך מצוינת להגדיל את חשבון המכירות.
  • ציר זמן פעילות – האימיילים שאתה שולח או אפילו השיחות שאתה מבצע זמינים במקום אחד. כך ניתן לך כל ההקשרים הדרושים לביצוע המשימות שלך.
  • אחסון ובדיקת מסמכים – אם יש לך מסמכים או מצגות, אתה יכול לאחסן את כל הדברים הללו במקום אחד. לכן, כל משתמש שעובד על ההזדמנות יכול לבדוק ולהציג אותם באופן מיידי. אפשרות זו הופכת לחשובה ביותר עבור ארגונים גדולים.

תכונת “בקרוב”

  • הליך פשוט של הזמנות לחשבונית – מהיר וקל להעביר לקוח באמצעות משפך המכירות. כל שעליכם לעשות הוא להמציא הצעת מחיר ממש מההזמנות שאתם מנהלים. לאחר מכן, פשוט הפעל אותו. אתה יכול גם להשתמש בהצעת מחיר דומה כדי ליצור חשבונית ולסמן אותה כ”זכתה” בהזמנה. ארגונים פיננסיים מנצלים פונקציות כמו אלה כדי להחליק את תהליך החשבונית שלהם.
  • תבניות מסמכים – תבניות Excel ו-Word מבטיחות שהקבצים שאתה שולח ללקוחות שלך קשורים למותג העסק שלך.
  • נתוני מכירות נגישים – קבל את כל נתוני המכירות והלקוח שלך ישירות בטאבלט או במכשירי הטלפון שלך. בין אם אתה נייד או מבקר לקוח, אתה יכול בקלות להשתמש בסמארטפון שלך כדי לעדכן את ההזדמנות עם נתונים אמינים.
משאב עסקי

מיקרוסופט Dynamics שיווק

MS Dynamics 365 שיווק היא אפליקציית אוטומציה פרסומית המסייעת להפוך יעדים לקשרים עסקיים. יישום זה עובד ללא דופי עם Dynamics 365 Sales וקל לשימוש. יש לו גם בינה עסקית מובנית.

אפליקציית שיווק זו משמשת לעתים קרובות ליצירת תוכן מקוון. כמו כן, הודעות אימייל גרפיות לתמיכה ביוזמות פרסום לניהול קמפיינים. זה משמש לעיצוב מסעות לקוחות מדהימים ועוזר בניהול דפי נחיתה כדי לבנות לידים עם חוויות מותאמות אישית. לפי יועצי Dynamics 365 המובילים, רוב הארגונים משתמשים באפליקציה הזו כדי להתחבר ללקוחות הפוטנציאליים ב- LinkedIn, בעוד שאחרים משתמשים בזה כדי לשתף מידע בין הצוותים.

שימושים נוספים באפליקציה זו כוללים ארגון ופרסום אירועים, הכרת הלידים שלך טוב יותר, ניתוח ותיעוד הרווחים השיווקיים שלך ותעדוף לידים לניצחונות נוספים. בסך הכל זה מביא יתרונות גדולים לארגון שלם.

Dynamics 365 for שיווק מציעה חבילה של פתרונות ויישומים שנבחרו בקפידה כדי לסייע ליחידות הפרסום ולתיאום עם צוותי המכירה. לדוגמה, דוחות מכירות בזמן אמת נכנסים לשימוש לקבלת החלטות מונעות נתונים ואסטרטגיות שיווק טובות יותר. פתרונות ואפליקציות אלה זמינים גם כתוספות וחבילות עם מוצרים אחרים של Dynamics 365, בעוד שאחרים ניתנים לגישה דרך חבילת השיווק

לעיונך, הנה כמה מהתכונות הכלולות באפליקציית השיווק של Dynamics 365:

  • שיווק ליבה – מציע דפי שיווק, מסעות לקוחות, שיווק בדוא”ל, ניקוד לידים, מעקב אחר התנהגות ועוד רבים אחרים. תכונות אלו יצרו את הליבה של אפליקציית הפרסום ונחשבות לייחודיות.
  • ניהול אירועים – מקדם ומארגן אירועים פנים אל פנים או וירטואליים, המכסים פלטפורמה דיגיטלית שהמשתתפים יכולים להשתמש בה כדי לסקור את כל הדוברים ולוחות הזמנים של האירוע. ניתן לגשת לתכונה זו רק עם Dynamic 365 שיווק.
  • קול לקוח – תכונה זו יוצרת סקרים וירטואליים ובוחנת את התוצאות. מצורף עם אפליקציית פרסום. אבל, זה גם בהישג יד כתוספת למוצרים אחרים של Dynamics 365.
  • מחבר עבור לינקדאין טפסים ליצירת לידים – תכונה זו מאפשרת לייבא לידים שנוצרו עם כלי לידים של לינקדאין לתוך Dynamics 365. הוא מצורף עם אפליקציית הפרסום אך זמין גם בנפרד כתוספת למוצרים אחרים של Dynamics 365.

Dynamics 365 לשירות שטח

אפליקציית Dynamics 365 לשירות שטח עוזרת לעסקים לספק שירותים במיקומי הלקוחות. האפליקצייה משלבת אוטומציה של זרימת עבודה, ניידות, אוטומציה של תוכניות מכירות ואלגוריתם תזמון להגדרת משתמשים ניידים.

אפליקציה זו מאפשרת לך לשפר את קצב ה”פעם הראשונה” ולנהל את עבודת המעקב, ה-IT ותורם לביצוע יותר קריאות שירות לכל טכנאי מדי שבוע. אפליקציה זו גם מפחיתה את זמן הנסיעה, בלאי הרכב וקילומטראז’. פונקציה שימושית נוספת של אפליקציה זו היא שהיא עוזרת בארגון ומעקב אחר פתרון בעיות הלקוח. יתר על כן, היא גם מעבירה ללקוחות זמן הגעה מתאים. מטרות אחרות כוללות שמירה על עדכוני לקוחות, תזמון ביקורים באתר, הימנעות מהשבתת ציוד באמצעות תוכניות מניעה ועוד רבות אחרות.

Dynamics 365 לשירות שטח

ל Dynamics 365 לשירות שטח יש יכולות ותכונות שונות, כלומר:

  • הזמנות עבודה – מגדיר את משימת השירות הדרושה במיקומי הלקוח
  • כלי שיגור ותזמון – מנהל משאבים והתקנים חיוניים להדמיה, שירות לקוחות ואופטימיזציה של לוחות זמנים של שירות עם התאמה וניתוב יעיל של כישורי משאבים.
  • כלי תקשורת – מגביר את שיתוף הפעולה בין שולחים, צוות שירות לקוחות, לקוחות, טכנאי שטח ושותפים אחרים.
  • אפליקציה סלולרית קלה לשימוש – מדריכה כל טכנאי בעבודות שירות ושינויי לוח זמנים.
  • מאפייני פעילות תפעוליים נוספים כוללים ניהול נכסים, תחזוקה מונעת, יכולות חיוב, רכישת מלאי ויכולות החזרות, מעקב אחר זמן וניתוח לדיווח.

היכרות עם Dynamics 365 לשירות פרויקטים הדורשים אוטומציה

היכרות עם Dynamics 365 לשירות פרויקטים אוטומציה היא כבר חלק מתפעול פרויקט Dynamics 365 שמקשר בין צוותי מכירות, משאבים ופיננסים באפליקציה אחת. Dynamics 365 יכול לשמש גם כמערכת לניהול פרויקטים. זוהי אלטרנטיבה ישירה לאוטומציה של כוח מכירות עם יכולות התאמה אישית מתקדמות. המטרה העיקרית של התכונה היא להאיץ את אספקת הפרויקט, ובכך לעזור לזכות בעוד עסקאות ולנצל את מלוא הרווחיות.

אפליקציית אוטומציה של פרויקטים של Dynamics 365 מאפשרת לך לבצע את הפעולות הבאות:

  • תכנון פרויקטים וביצוע לוחות זמנים והערכות עבודה לתהליכים בסיסיים
  • חיזוי דרישות המשאבים לפרויקטים
  • מעקב אחר צריכת עלויות והתקדמות הפרויקט
  • ניהול תמחור, הצעת מחיר וחיוב פרויקטים
  • ניהול והקצאת משאבים לתהליכים קריטיים לעסקים
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן