מערכות CRM לסוכן ביטוח מומלצות

בתוך השוק התחרותי האכזרי בסקטור הביטוח, אתה צריך דרך להישאר בעניינים שלך. כשאתה בנתיב הצמיחה, אתה צריך ללכוד ולטפח כל פוטנציאל. והמפתח להשגת המטרה היא תקשורת יעילה, שתוכל להשיג רק כאשר יש לך גישה ל-CRM הטוב ביותר עבור סוכני ביטוח שיכול לפשט את דרך ניהול תהליך העבודה שלך.

סוכני ביטוח וברוקרים מתמודדים עם משימות ולקוחות מרובים מדי יום. מהתקשרות ללקוחות פוטנציאליים ועד סגירת עסקאות וקביעת פגישות, יש להם הרבה משימות לבצע. לכן, ללא תהליך יעיל של ניהול משימות, סוכן עלול להחמיץ משימות חיוניות. כדי למנוע שגיאות כאלה, אתה צריך תוכנת CRM ביטוח שהיא אינטואיטיבית ומוסיפה ערך לחברה שלך.

ראשית, הבה נבחן מהי CRM ביטוח ואת האתגרים שעומדים בפני סוכני ביטוח כדי להבין את הצרכים של CRM בעסקים. אז, כאן שפכנו אור על כל האתגרים שעמם מתמודדים סוכנים וברוקרים מתחום הביטוח.

השוואת מערכות CRM לסוכני ביטוח מומלצות

1. Salesmate

Salesmate הוא CRM רב תכליתי המאפשר לך להפוך את כל מסע הלקוח שלך לאוטומטי.

CRM זה לסוכני ביטוח עוזר לך לנהל את נתוני הלקוחות שלך, לקבל תצוגה של 360 מעלות של כל העסקאות שלך, לנהל את זרימות העבודה שלך ולהפוך תהליכי שיווק, מכירות ו-CX לאוטומטיים.

Salesmate הוא CRM יחיד מסוגו המציע תכונות שונות ומאפשר לך להתאים אותו לפי הדרישה שלך, מה שהופך אותו לתוכנה המגוונת ביותר.

תכונות עיקריות

  • אוטומציה של מכירות ושיווק.
  • ניהול קשר.
  • חייגן שיחות וחייגן מובנה.
  • שיווק בדוא”ל.
  • ניהול זרימת עבודה.
  • תזמון פגישות.
  • צ’אט חי.

ניהול

2. Radiusbob

Radiusbob היא פלטפורמה המציעה אוטומציה של מכירות ושיווק כך שסוכני הביטוח שלך יוכלו להתמקד במשימות חשובות. Radiusbob CRM פותחה במיוחד עבור סוכנויות ביטוח, ומכאן שהופך אותה ל-CRM פשוט וקל לגישה. אתה יכול לנהל את הלידים שלך, לייעל את תהליך המכירה והשיווק שלך, ועם VoIP משולב, לבצע שיחות ישירות מה-CRM.

תכונות עיקריות

  • ניהול לידים.
  • פתרון טלפוניה מובנה.
  • אוטומציה של מכירות.
  • אוטומציה שיווקית.
  • פידבקים אוטומטיים.

3. Insureio 

Insureio מאפשרת לסוכנויות ביטוח להגדיל את ספר העסקים שלהן על ידי מינוף הכוח של אוטומציה של מכירות ושיווק. סוכנויות ביטוח יכולות לצטט למעלה מ-40 ספקים מובילים לתקופת חיים, נכות, LTC, חיי קבע וקצבה.

תכונות עיקריות

  • ניהול לידים ומעקב
  • מילוי יישום
  • תבניות שיווק בדוא”ל מובנות מראש
  • 30+ ספקים
  • מצטט ווידג’טים

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על מה זה crm בגיוס כספים כאן.

1. ישנה תחרות צמודה ביותר בענף

קרה פעם שקיבלת פניה מלקוח, עבר יום בודד, והוא כבר עבר למתחרה?

ובכן, בשבילך, זה נשמע כמו יום “בודד”, אבל דור ה-Z מהיר יותר ממה שאתה חושב; עיכוב קל בחזרה וראה אותם נעלמים! תחום הביטוח מתמודדעם תחרות קשה במיוחד בכל הנוגע להשגת לקוחות נוספים. וזו לא אשמתו של סוכן ביטוח גם כן; הם כבר עושים את המייל הנוסף כשזה מגיע להשלמת משימות. כאן נכנסת לתמונה האוטומציה; תן לתוכנה לטפל במשימות ידניות כדי שסוכן הביטוח יוכל להמשיך ולעבוד במלוא הפוטנציאל שלו.

לסוכני ביטוח

2. תהליך המכירה שלך מקוטע

כן, גיליונות אלקטרוניים ואקסלים הם מקורות טובים לאחסון נתונים. עם זאת, בטח חווית נתונים ומידע מפוצלים, שהשפיעו גם על קשרי הלקוחות. כאשר יש לך מידע רב על הצלחת שלך ואין לך דרך יעילה לעבד אותו, שגיאות צפויות לקרות. על אף ששימוש באמצעים ידניים אלו מלווה על ידי רבים, הוא גורם יותר נזק מתועלת בעסק לטווח ארוך.

3. זרימת עבודה לא יעילה פוגעת בהכנסות

החיסרון העיקרי של כל סוכנות ביטוח הוא חוסר יעילות בזרימת העבודה. טיפול ידני במשימות עוקבות עלול לקחת יותר מדי זמן, וכתוצאה מכך נגרם פגיעה בפרודוקטיביות ולזרימת עבודה מפוזרת.

מעיבוד מדיניות, חידושים ולקיחת מעקבים, כל זאת תוך שמירה על התקשורת עם הלקוחות על כנה, זרימת העבודה הופכת ללא יעילה יחסית ומובילה לירידה בהכנסות. אי אפשר לצפות לעסקים חוזרים כאשר זרימת העבודה עצמה אינה עומדת במטרה. חברות צריכות לעלות רמה ולהילחם באתגרים הללו; ככזה, ירידה בתפוקה לא תוביל אותם לשום מקום.

4. יצירת לידים נהייתה קשה

לקוח נוטה תמיד לחברה שנותנת מענה לכל הבעיות שלו. כאשר לקוח צריך לנווט דרך שלבים שונים ובירוקרטיה, העניין שלו ברכישת הפוליסות שלך עלול לרדת. כיום, אנשים מעדיפים לבחור במוצרים שדורשים פחות טרחה ומפיקים יותר ערך. לכן, כדי ליצור לידים ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות, אתה צריך אסטרטגיית יישום מהירה.

5. אינך מסוגל לשמר את הלקוחות 

מהאתגרים שהוזכרו לעיל, ניכר שיש מקום לשיפור בעסק שלך. חוסר היכולת לשמר לקוחות בהחלט מייאש; עם זאת, הכל תלוי בך עכשיו. אתה יכול לצלוח דרך המכשולים רק כאשר יש לך מערכת CRM תומכת לצידך. אחרת, דפוס זה ימשיך לעכב את הצמיחה הכוללת של החברה שלך.

לאחר שהבנת מה מעכב אותך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקפוץ ולהשיג את מה שנראה בלתי אפשרי! הטמע CRM חכמה בסוכנות הביטוח שלך ופשוט שב לאחור ותראה איך זה עוזר לך לשגשג!

כדי להתגבר על האתגרים, רוב העסקים נוטים למערכות CRM אוטומטיות. ארגונים גדולים וקטנים כאחד ניגשו לתהליך היעיל של CRM על פני התהליך המקובל של עבודה ידנית על פרויקטים.

יתרונות ה-CRM למגזר הביטוח

ל-CRM יתרונות רבים עבור מגזר הביטוח והוא יכול לסייע לחברות בשיפור התהליכים העסקיים שלהן באמצעות אוטומציה עסקית.

אתה יכול למצוא לידים חדשים, ללכוד אותם ממספר ערוצים וליצור אסטרטגיית הסברה מותאמת אישית כדי להמיר אותם ללקוחות. יתרה מכך, CRM הוכיח את עצמו כמועיל מאוד לייעול התהליכים של כוח העבודה הפנימי על ידי אוטומציה של משימות יומיומיות ידניות.

להלן היתרונות העיקריים של תוכנת ה-CRM של סוכנות הביטוח –

1. שיפור ניהול הנתונים

סוכני ביטוח מטפלים בניירת ומידע רב עבור כל לקוח, שכן כל תהליך הביטוח הוא נרחב למדי. לכן, קיימת אפשרות לאובדן נתונים ושגיאות כאשר הם מנוהלים באופן ידני.

בתרחיש זה, סוכנויות ביטוח יכולות לאמץ תוכנת CRM כך שכל סוכני הביטוח שלהן יוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ולשפר את הביצועים הכוללים שלהם. אתה יכול לאסוף את כל נתוני הלקוח בתוך ה-CRM כך שלעולם לא תצטרך לדאוג לגבי זה.

2. מעקב אחר לידים

ניהול לידים יכול להיות מסובך כאשר יש לך מספר לידים בצנרת. אם אתה רוצה לייצר יותר מכירות CRM, אתה צריך לנהל את הלידים שלך ביעילות ולהישאר איתם בקשר מתמיד. עם ניהול לידים, מעקב אחר הלידים שלך הופך להיות קל.

אז תדע עם מי אתה צריך לעקוב, איזה ליד דורש יותר טיפוח ואיזה ליד ניתן לסגור מיד.

3. קשרי לקוחות משופרים

CRM ביטוחי מאפשר לך לשמור על קשר מתמיד עם לקוחותיך בעבר ובהווה באמצעות רצפי טקסט ואימייל [1]. אתה יכול למנף את התכונה הזו כדי לשתף עדכונים שוטפים על כל שינוי במדיניות, למשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים ולמכור את המדיניות שלך במכירה נוספת או צולבת.

4. ניהול מספר סוכנויות

CRM אינו מיועד רק לעסקים קטנים ובינוניים; זה גם מאפשר לחברות ביטוח בקנה מידה גדול לנהל מספר סוכנויות. כאשר יש לך סוכנויות במיקומים שונים, אתה יכול להשתמש ב-CRM ביטוח כדי להישאר על המסלול עם כל שינוי ולקבל עדכונים בזמן.

crm לסוכני ביטוח

5. תחזית המכירות שלך

כדי ליצור אסטרטגיות מכירות ושיווק טובות יותר, עליך להיות מודע למצב הנוכחי של העסק שלך. עם דוחות מכירות וניתוחים נבונים, אתה יכול להשוות נתוני מכירות מהעבר כדי לזהות מגמות. יתר על כן, אתה יכול גם לחזות מכירות על ידי התחשבות בגורמים העיקריים המשפיעים על המכירות שלך.

בחר את ה-CRM ביטוח הנכון העונה על כל הצרכים

השקעה ב-CRM חיונית לכל עסק, אבל השקעה ב-CRM טוב היא מה שכולם חייבים לתרגל.

קחו בחשבון את כל הדרישות של חברי הצוות שלכם ובדקו אם ה-CRM שראיתם מסוגל למלא אותן או לא. עבור כל סוכן ביטוח, ארגון נתונים וטיפול בלקוחות הם בראש סדר העדיפויות, אז קבל CRM ביטוחי שמצטיין בהיבטים אלו.

כדי להפוך את תהליך הבחירה שלך לפשוט יותר, הבאנו את הנקודות האלה. ודא שאתה מתייחס אליהם בכל פעם שאתה בוחר ב-CRM עבור סוכני ביטוח הבריאות או החיים שלך.

1. ללכוד לוחות פוטנציאליים בצורה חלקה

ללכוד ולטפח את הלידים שלך גם כשאתה מטייל; אין גבול לחיפוש פוטנציאלי עם CRM טוב. זה עוזר לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים מתעניינים שבהמשך תוכל לפנות אליהם ולהמיר ללקוחות.

2. הקצאת לידים אוטומטית

כעת, אתה יכול בקלות להקצות לידים לסוכני מכירות ולברוקרים לצורך פרודוקטיביות גבוהה יותר. CRM לביטוח מציע אוטומציה לניהול והקצאת לידים, כך שלא תפספס אף ליד.

הוא מאחסן את כל הנתונים החיוניים ומאפשר הקצאה יעילה כך שהסוכנים והברוקרים שלך יוכלו להתחיל ולהגיע ללידים פוטנציאליים. תרגול אוטומטי זה חוסך לך זמן ועוזר לנהל את כל הלידים מדף אחד בלבד.

3. מחיר סביר ואפשרות להרחבה

CRM טוב ייתן לך מקום לצמוח מבלי לשרוף חור בכיס.

בחר CRM עבור סוכני ביטוח במחיר סביר וניתן להרחבה עם הצמיחה שלך. עברו על כל התוספים שה-CRM מציע ובדקו אם הם יועילו עבורכם או לא.

4. תכונות הניתנות להתאמה אישית

חברות הביטוח מציעות פוליסות וביטוחים שונים, ולכן הכרחי לבדוק האם ה-CRM שאתה בוחר בו ניתן להתאמה אישית או לא. עליך להיות מסוגל להתאים אישית את התכונות והממשק בהתאם לדרישות החברה שלך כדי להשיג פרודוקטיביות אופטימלית.

5. תמיכה מהירה ויעילה (תיבת דואר צוות)

עבוד בתוך מרחב שיתופי עם חברי הצוות שלך. תיבת הדואר הנכנס של הצוות מאפשרת לך לפתור שאילתות של לקוחות ביעילות. ספק חוויה מתקדמת ללקוחות שלך על ידי ניהול שיחות דוא”ל בסביבה משותפת.

6. מעקב אחר כל הפעילויות

האם תהיתם אם חברי הצוות שלכם אכן עובדים או סתם מתנהגים כך? ובכן, עקוב אחר כל פעילות שלהם כדי להבטיח שהעבודה מתבצעת בזמן. עקוב, תכנן וארגן את פעילויות המכירה שלך באמצעות תכונת מעקב זו.

7. מכירה ניידת עם CRM נייד

אל תגביל את עבודתך לתא; הרחב את האופקים שלך ועבוד ללא גבולות עם נייד CRM. בין אם אתה מטייל או בטיול שטח, לעולם אל תפספס שום פרט. חקור כל הזדמנות והגבר את המכירות שלך.

8. הזדמנויות מכירה במכירות ומכירות צולבות

אל תפספס שום הזדמנות! מכירה נוספת ומכירה צולבת לחוויה טובה יותר. שמור אותם מעודכנים לגבי כל השדרוגים והזדמנויות מכירה/מכירות צולבות שהם יכולים לנצל כדי להגביר את הצמיחה שלהם.

9. ניהול ועדכון מדיניות

פוליסות ביטוח נוטות להשתנות מדי פעם; עדכן אותם באמצעות CRM מכל מקום ובכל זמן! הודע ללקוח שלך על השינוי במדיניות כדי שיוכלו לפעול בהתאם.

10. לפתח את אמון הלקוחות

השירותים ידברו בעד עצמם כאשר אתה משתמש ב-CRM חכם. עם CRM אוטומטי, אתה לא רק צובר יותר לקוחות, אתה גם מפתח את האמון שלהם.

על פי סקר, 47% ממשתמשי ה-CRM אמרו שלשימוש במערכת CRM הייתה השפעה חיובית על שימור הלקוחות. כאשר לקוח מרוצה מהשירותים, הוא לא יעלה בדעתו לעבור לסוכנות ביטוח אחרת. לכן, תמיד תן עדיפות ללקוחות שלך.

 

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן