CRM לארגונים לא מטרות רווח: מה עמותות צריכות לדעת

CRM ללא מטרות רווח היא סוג של תוכנת ניהול תורמים המסייעת לארגונים להבין ולהצמיח את הקשרים שלהם עם תורמים. עמותות משתמשות בתוכנת CRM כמסד נתונים מרכזי לניהול אנשי הקשר, התורמים ותומכים אחרים שלהן.

בתור מקצוען בתחום הארגונים ללא מטרות רווח, חשוב להבין בדיוק כיצד CRM יכולה לשפר את דיווח הנתונים וניהול מערכות היחסים של העמותה שלך.

מהי CRM לעמותות?

CRM ללא מטרות רווח, הידועה גם בתור תוכנת ניהול תורמים או מסד נתונים של תורמים, מאפשרת לעמותות לאחסן, לדווח עליהם ולעדכן נתוני תורמים. ייתכן ששמעת גם את התוכנה הזו המכונה מסד נתונים ללא מטרות רווח או מערכת ניהול תורמים. הכלי הזה מארגן את נתוני התורמים, מזהה מגמות בנתינה ומציע המלצות להגדלת הסבירות לקבלת תרומות עתידיות.

ניהול לקוחות

בעולם למטרות רווח, CRM מתייחס למערכת ניהול קשרי לקוחות. כלים אלה פועלים באותה צורה כמו CRM ללא מטרות רווח, אך מנהלים קשרי לקוחות במקום קשרי תורמים. חלק מארגוני ה-CRM יכולים לשרת גם עמותות וגם למטרות רווח, אבל מערכת ייעודית לסוג הארגון הספציפי שלך היא תמיד הטובה ביותר. ארגוני CRM ללא מטרות רווח מציעות כלים ספציפיים לעמותות, כגון מדדי מעורבות תורמים ופונקציונליות של נתינה מקוונת.

למרות שיש כמה חלופות לשימוש ב-CRM, זה נחשב בדרך כלל הדרך הטובה ביותר עבור ארגונים לנתח את כל הנתונים שלהם.

מה הערך בהשקעה ב-CRM ללא מטרות רווח?

ה-CRM הנכון יכול לעזור לאנשי מקצוע ללא מטרות רווח למצוא את הנתונים ומידע התורמים שהם צריכים מיד, ולחסוך זמן ומשאבים. לאחר מכן, הם יכולים להשקיע יותר זמן ואנרגיה במשימת הארגון שלהם.

הנה כמה דרכים שבהן CRM ללא מטרות רווח יכולה לעזור לארגון שלך לפשט את הפעילות היומיומית שלו:

אוטומציה של משימות

אוטומציה של משימות יכולה לחסוך הרבה זמן לחברי צוות קשרי התורמים שלך, ולפעמים לחסוך אפילו ימי עבודה מלאים שאחרת היו מתבזבזים על מעקב אחר נתונים והעלאות ידניות.

CRM ללא מטרות רווח ממכנת את הדיווח, יוצרת קבוצות תורמים, מזהה תורמים גדולים פוטנציאליים ומשתלבת עם פלטפורמת השיווק שלך בדוא”ל. כל הפונקציות הללו יוצרות חווית תורמים אישית יותר וחווית משתמש פשוטה יותר עבור הצוות שלך.

מידע תורם קל לגישה

עם CRM, אתה יכול למצוא כל מידע על התורם שאתה צריך בכמה קליקים בלבד. בין אם אתה צריך לעדכן כתובת של תורם או להזכיר לעצמך את הפעם האחרונה שתורם נתן, ה-CRM שלך מקל על חיפוש המידע הזה.

רשומות אנשי קשר ותזכורות משימות

מערכת CRM רבת עוצמה מציעה תכונות המייעלות את ניהול היחסים. לדוגמה, פרופילי אנשי קשר מספקים לך תיעוד מפורט של כל אינטראקציה שיש לך עם תורמים. אתה יכול לראות מתי התורמים שלך נתנו לאחרונה וכמה הם נתנו. אתה יכול גם לראות אילו הודעות דוא”ל שלחת להם ועל מה דיברת במהלך שיחות הטלפון שלך או פגישות אישיות. אתה יכול גם להגדיר תזכורות לתזמן שיחת טלפון תודה עם התורמים הגדולים שלך כדי שאף אחד לא ייפול בין הכיסאות.

ניתוח ודיווח ניתנים לפעולה

העמותה שלך מנהלת הרבה נתונים. אם אין לך CRM, סביר להניח שהנתונים שלך מפוזרים על פני מספר פלטפורמות שונות, כולל פלטפורמת שיווק האימייל שלך, פלטפורמת גיוס כספים מקוונת ומעבד התשלומים. עם פלטפורמת ניהול CRM מושלמת, אתה יכול לשמור את כל הנתונים החשובים שלך במקום אחד.

ה-CRM שלך ללא מטרות רווח אמורה להיות מסוגלת להריץ דוחות שיעזרו לך לזהות את התורמים שפג או דוח נותנים בפעם הראשונה, כך שתוכל לשלוח לאנשים אלה סדרת אימייל ברוכים הבאים. בנוסף, CRM ללא מטרות רווח יכולה לתת לך תובנות ברמה גבוהה על הארגון שלך, להראותם באופן חזותי כמו פירמידת תורמים או מחזור חיים של תורמים. זה מקל עליך לראות את בריאות הארגון שלך במבט חטוף.

דיונים עסקיים

כיצד מסייעת CRM ללא מטרות רווח בגיוס כספים?

CRM לעמותות היא אלטרנטיבה מצוינת לארגונים שצמחו מעל גיליונות אלקטרוניים ורוצים פלטפורמה שבה הם יכולים למנף את הנתונים שלהם כדי לשפר את מסעות הפרסום שלהם לגיוס כספים.

CRM ללא מטרות רווח יכולה לעזור בגיוס כספים על ידי חיזוי אילו תורמים הם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לתת בסכומים גדולים יותר, מראה אם וכיצד תורמים מחוברים, והצעת תובנות לגבי הרגלי הנתינה שלהם.

כלי CRM גם משפרים את היעילות על ידי ארגון תרומות על ידי מתן רמות. בנוסף, הם מאפשרים לך לנהל את כל התרומות במערכת אחת, גם אם הן מתקבלות על פני פלטפורמות רשתות חברתיות, קמפיינים בדוא”ל ואירועים ארגוניים.

אילו תכונות עליך לחפש ב-CRM לעמותות?

כשמדובר בתכונות CRM ללא מטרות רווח, שקול את הצרכים שלך בארבע קטגוריות: גיוס כספים, תקשורת, ניהול תורמים ומעקב ודיווח.גיוס כספים

כלי גיוס התרומות של העמותה CRM שלך אמורים לאפשר לך ליצור בקלות קמפיינים ודפים לגיוס כספים מקוונים ולהוסיף אותם לאתר האינטרנט שלך, למדיה החברתית ולקמפיינים שיווקיים בדוא”ל [1].

כלי גיוס התרומות שלך צריכים גם לתת לך הבנה מעמיקה יותר של האופן שבו התורמים שלך נותנים, בין אם זה מקוון, באופן אישי או דרך ערוצי נתינה אחרים. אתה אמור להיות מסוגל להעביר בצורה חלקה נתוני תורמים מכלי גיוס הכספים שלך למסד הנתונים של ה-CRM שלך כדי להוסיף מידע חדש על התורמים לרשומות שלך.

תקשורת תורמים

תכונות התקשורת של התורמים נותנות לך את היכולת לשלוח אוטומטית קבלות על גיוס כספים, ליצור רשימות מטלות לצוות שלך ולהודות לתורמים כשהם נותנים לארגון שלך. רוב הכלים גם יאפשרו לך לפלח את התורמים שלך לפי מסננים ספציפיים ולאחר מכן להוסיף אותם בקלות לקבוצה על סמך מאפיינים משותפים. לאחר מכן, אתה יכול לשלוח מכתבים ללא מאמץ למקטעים שונים ולסנכרן אותם עם פלטפורמת השיווק שלך בדוא”ל.

ניהול תורמים

עם כלי ניהול תורמים, אתה יכול לעקוב אחר כל מאמצי גיוס התרומות, התקשורת ופעילויות חיוניות אחרות שלך. תוכל גם להבין טוב יותר את התורמים שלך עם תובנות מפתח על מגמות בתמונה גדולה לצד פרטים יומיומיים.

מעקב ודיווח

רוב כלי הניהול של התורמים מציעים גם תכונות מעקב ודיווח, כלומר אתה יכול לזהות במהירות ובבהירות מגמות ולנקוט בפעולה מידית לשיפור בריאות הארגון שלך. אתה יכול גם לבנות, לשמור ולתזמן דוחות מותאמים אישית כדי לגשת בקלות למידע החשוב ביותר לארגון שלך.

להלן מספר שיקולים נוספים כאשר מחפשים CRM ללא מטרות רווח:

שילובי תוכנה

סביר להניח שאתה כבר משתמש בתוכנה לגיוס כספים מקוון, עיבוד תשלומים, הנהלת חשבונות ותקשורת. החדשות הטובות הן שאתה לא צריך לוותר על הכלים שבהם אתה כבר משתמש כשאתה משקיע ב-CRM ללא מטרות רווח שמציעה אפשרויות אינטגרציה חזקות.

מנהלי שירותי לקוחות

סקור כל אחת מאפשרויות ה-CRM שלך כדי לקבוע אם הן משתלבות עם:

  • ספקי שיווק בדוא”ל כמו Mailchimp ו-Constant Contact
  • פלטפורמות אירועים ומכירות פומביות כמו Eventbrite ו-Handbid
  • כלי גיוס כספים כמו GoFundMe Charity ו-Qgiv או Jgive
  • מעבדי תשלומים כמו Stripe, PayPal ו-Square
  • תוכנת הנהלת חשבונות כמו QuickBooks

תמיכה והדרכה

אפילו המשתמשים שבקיאים בטכנולוגיה כנראה יזדקקו לעזרה עם ה-CRM שלהם בשלב מסוים. ספק ה-CRM שלך צריך להיות זמין כדי לעזור כאשר אתה צריך את זה.

הנה כמה סוגי תמיכה שכדאי לשאול לגביהם:

  • כניסה והגירת נתונים. כאשר אתה משקיע ב-CRM חדש, תצטרך להעביר את נתוני התורמים שלך למערכת. האם ה-CRM מספק שירות שיעזור לארגן את הנתונים שלך בפלטפורמה שלהם?
  • שירות לקוחות. האם ה-CRM מציע תמיכה חינם באימייל ובטלפון? האם יש להם מרכז עזרה בו תוכלו למצוא מאמרים על הפלטפורמה?
  • הכשרה מתמשכת. האם ה-CRM מספק הדרכה שוטפת כדי לעזור לך להפיק את המרב מהפלטפורמה?
  • ייעוץ ללא מטרות רווח וגיוס כספים. האם ה-CRM מספק שירותי ייעוץ לגיוס כספים?
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן