סיילספורס (Salesforce) – סקירה מלאה

    Salesforce היא בין הפלטפורמות המוקדמות והמוכרות ביותר מבוססות ענן לניהול קשרי לקוחות (CRM). לספק שירותי התוכנה אוסף נרחב של מוצרי CRM למכירות, שירות, שיווק, מסחר, קיימות, בטיחות וחוויות. בנוסף למגוון פתרונות התוכנה מבוססי הצרכים שלה, Salesforce מציעה חבילות מותאמות אישית לעסקים בכל סדר גודל לחיבור צוותי שיווק, מכירות, מסחר, שירות ו-IT עם פתרון מאוחד לכל שלב במסעות הלקוחות שלהם. בסקירה שלנו, התמקדנו במה ש-Salesforce הגדירה כפתרונות העסקיים שלה – המהדורות יסודות, מכירות מקצועי, מקצוען שירות ו-מעורבות בענן שיווקי חֶשְׁבּוֹן.

    ביקורת מערכת CRM סיילספורס (Salesforce)- יתרונות מול חסרונות, פיצ’רים מיוחדים ועוד

     
    • Salesforce עוזרת לצוותים בין המחלקות להישאר מאורגנים עם מקור נתונים מרכזי כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות.
    • ל-Salesforce יש מגוון רחב של מוצרי CRM, תכונות וכלים שנועדו לעזור לעסקים קטנים למכור בצורה חכמה יותר ולצמוח.
    • Salesforce כוללת כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית עם אלגוריתמים יעילים שיעזרו לך להגיש את העסקאות הטובות ביותר ללקוחות הנכונים בזמן המושלם.
    • ביקורת זו מיועדת לבעלי עסקים קטנים המעוניינים ביישום Salesforce כ-CRM שלהם.

    Salesforce לעסקים קטנים

    Salesforce היא בין המובילות בתעשייה בפתרונות CRM מבוססי ענן ויש לה את המגוון הרחב ביותר של תוכניות ותכונות שסקרנו. בניגוד לענקיות האחרות בתעשייה, Salesforce מכוונת רבות מהיצע המוצרים שלה והתמחור שלה לעסקים קטנים שרוצים להתחיל עם כלי מכירות ושירות לקוחות פשוט ויעיל הכל-באחד.

    ניהול משאבים עסקיים

    Salesforce לומדת וצומחת עם העסק שלך, הודות לכלים חכמים המשתפרים עם כל אינטראקציה עם לקוח. כמקור מרכזי של נתונים, Salesforce עוזרת להבין כיצד להקצות מאמצי שיווק ולהתאים מסרים לפלחי לקוחות שונים עם המלצות מועילות המופעלות על ידי AI איינשטיין (שם ה-AI).

     עם אוטומציות קלות לשימוש, פקודות מאקרו חוסכות זמן, תובנות מבוססות בינה מלאכותית ופרטי לקוחות מפורטים, בעלי עסקים וצוותי מכירות קטנים יכולים לבטל משימות ידניות שחוזרות על עצמן ולמקד את האנרגיה שלהם במתן שירות ועסקאות מותאמות אישית בזמנים המושלמים במסעות הלקוחות שלהם .

    יתרונות

    • מגוון רחב של מוצרי CRM זמינים אומר ש-Salesforce יכולה לצמוח עם החברה שלך.
    • Salesforce פועלת כמקור יחיד של נתוני לקוחות עבור כל אחד בחברה שלך כדי לשפר את חוויות הלקוחות ואת התוצאות.
    • ל-Salesforce יש קבוצה ממוקדת של מוצרי מנהל CRM המיועדים לעסקים קטנים.

    חסרונות

    • ייתכן שעסקים גדולים יותר יצטרכו לשלם עמלות נוספות כדי להשתמש באינטגרציות של Salesforce ביעילות.
    • רוב תוכניות Salesforce דורשות התחייבות שנתית.
    • יכול להיות קשה לקבל סיוע טכני מיידי בשעות שאינן עסקיות.

    שימושיות

    למרות המורכבות הפוטנציאלית שלו וקבוצת התכונות המתקדמת שלו, סיילספורס רחוקה מלהיות מוצר קשה להגדרה ולשימוש בסביבה עסקית קטנה, אפילו לבעלי חשבונות CRM הראשונים. עם זאת, אם השימושיות היא בראש סדר העדיפויות שלך, ייתכן שתרצה לשקול CRM אחר, כגון Keap או Monday CRM, שתיים מהאפשרויות המובילות לנוחות השימוש.

    לאחר שעברת את תהליך ההגדרה הקצר לייבא את אנשי הקשר שלך ולבנות את זרימות העבודה של המכירה שלך, תוכל להתחיל לאסוף לידים חדשים ולבצע יותר מכירות בעזרת עזרה חיה בתוך המוצר כדי לסייע בכל בעיה קלה. אפילו עם Salesforce בסיסית, מהדורת הכניסה של החברה, כלים אוטומטיים ירשמו פעילויות מכירה כמו מיילים ורשומות לוח שנה עם הכלי המופעל על ידי AI בשם איינשטיין. עם כל נתוני הלקוחות שלך מאוחסנים במיקום אחד, קל לפתח אסטרטגיות מכירה יעילות ולעקוב אחר כל שלב במסעות הלקוחות שלך.

    בצד התמיכה, אתה יכול לעזור ללקוחות שלך לפתור בעיות נפוצות על ידי פרסום מרכז ידע שניתן לחיפוש מתבנית מוכנה. ככל שהעסק שלך גדל, אתה יכול בקלות להוסיף תכונות מה-AppExchange או לשדרג לתוכנית בעלת תכונות טובות יותר כדי להתאים לצרכים המתפתחים של הלקוחות והעובדים שלך. כל תכונות ה-CRM שלך זמינות דרך אפליקציות ה-CRM לנייד, ומאפשרות לך ולצוות שלך לעבוד ביעילות מכל מקום.

    תכונות Salesforce

    יהיה לך קשה למצוא תכונת CRM פופולרית שאינה זמינה עם Salesforce במהדורה רגילה או כתוסף קיים. אפילו עם תוכנית יסודות ברמת הכניסה, תהיה לך גישה לתכונות ואוטומציות המונעות בינה מלאכותית עם איינשטיין לכידת פעילות. כלים מסוג זה שמורים בדרך כלל לתוכניות יקרות יותר, ברמה גבוהה יותר עם ספקי שירות אחרים.

    מערכת ניהול פרויקטים

    כל התוכניות של Salesforce כוללות תכונות לסנכרון נתונים, מעקב אחר מכירות, תמיכת לקוחות, גישה לנייד, דיווח מותאם אישית, אינטגרציות [1] וכל מה שאתה צריך כדי לנהל מכירות ותמיכה ללקוחות. הדגשנו כמה מהתכונות היעילות ביותר עבור בעלי עסקים קטנים.

    חיזוי מכירות

    Salesforce מספקת תצוגה מדויקת ועדכנית של כל הצינור העסקי שלך. אתה יכול להניע את נציגי המכירות שלך לחרוג מהיעדים שלהם עם לוחות הישגים עדכניים כדי לעודד תחרות ידידותית. אתה יכול לזהות בקלות אזורים שבהם העסק שלך נאבק באמצעות נקודת מבט אובייקטיבית מונעת נתונים כדי לבצע התאמות נחוצות ולהישאר במסלול עם יעדי ההכנסה שלך.

    התוכנה בונה תחזיות עם קבוצה של משתנים משוקללים שיכולים לכלול את הבעלים, הזמן, קטגוריות התחזית, משפחת המוצרים והטריטוריה. לפי סיילספורס, מובילי מכירות יכולים בדרך כלל לצפות לראות דיוק בתוך 10% מהנתונים החזויים שלהם.

    ניהול לידים

    אתה יכול להשתמש בדפי נחיתה ובמייל כדי להוסיף לידים חדשים באופן אוטומטי ולנתב אותם לנציג המכירות המתאים. לנציגים שלך יהיה אוטומטית את כל המידע שהם צריכים כדי לעקוב בלחיצה אחת כדי לשלוח דוא”ל מתבנית מותאמת אישית או להתקשר עם החייגן המובנה. אתה יכול להתאים אישית את דפי המידע של הליד שלך כדי להדגיש את הפרטים החשובים לעסק שלך, ולהנחות את הנציגים שלך במה עליהם להתמקד ולהשיג הלאה.

    אתה יכול להפוך משימות ידניות רבות לאוטומטיות ולהגדיר פקודות מאקרו מורכבות להתמודד עם מספר רב של פעולות גוזלות זמן במהירות בלחיצה אחת. עם מידע מפתח ואוטומציה מועיל, הנציגים שלך יכולים להשקיע יותר זמן במכירה ופחות זמן בלמידה על הלקוחות שלהם.

    אינטליגנציה חברתית

    זמין כתוספת תמורת $25 לחודש, תכונת המודיעין החברתי הייחודי מסייעת לבעלי עסקים ומנהלים לרתום מעורבות ברחבי רשתות מדיה חברתית כדי לקבל החלטות מכירה טובות יותר.

    כלי הקשבה חברתית זה משתמש בעיבוד שפה טבעית כדי לקבל הבנה של חדשות מגמתיות ואירועים עסקיים עבור החשבונות, המתחרים והתעשייה שלך. אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי לזהות לידים חדשים, להגדיר תזכורות לפנות לאיש קשר, לחפש שמות חשבונות ולהשתמש במילות מפתח כדי להציג אירועים עסקיים ושיחות מפתח כדי להגיע ללקוחות שלך במקום שבו הם מתאספים באינטרנט.

    המלצות איינשטיין

    ההמלצות המופעלות על ידי AI של סיילספורס משלבות התנהגות משתמשים מכל אינטראקציה מתועדת עם הכללים המותאמים אישית של העסק שלך כדי לפתח פרופילי משתמשים מקיפים ולספק תוכן ממוקד בדוא”ל ובאינטרנט. כדי לבנות המלצה, תצטרך לבחור מוצר או שירות מהקטלוג שלך, לקבוע איזה פלח קהל יקבל אותם, ולהגדיר את סוג הנתונים או תוצאות העבר שבו איינשטיין ישתמש כדי להמליץ.

    לדוגמה, מוסד פיננסי יכול להמליץ על מוצר בנקאי, כמו הלוואת רכב, מקטלוג סיילספורס שלו לכל אנשי הקשר הזמינים בהתבסס על פעילות חשבון הבנק שלהם. בהתאם לפרטי חשבון הבנק של כל איש קשר, איינשטיין יכול להתאים הצעה מתאימה וייחודית כדי לפתות רכישה.

    עלות Salesforce

    ל-Salesforce עסק קטן CRM יש ארבע תוכניות עם שלוש שכבות נפרדות. מהדורת ה-יסודות ברמת הכניסה, שיש לה מגבלה של 10 חשבונות משתמש, כוללת את כל מה שתצטרכו מ תוכנת CRM אופטימלית כדי לנהל את העסק שלכם ביעילות מפלטפורמה אחת מבוססת ענן.

    מערכת ניהול

    עבור האפשרות ‘מקצוען ברמה הבינונית’, אתה יכול לבחור בין ‘מקצוען המכירות’ ל’מקצוען השירות’, על סמך אופן האינטראקציה שלך עם הלקוחות שלך. במקום מחיר למושב, ה-מעורבות בענן שיווקי ברמה העליונה מתומחרת לפי מספר אנשי הקשר שאתה מנהל וכולל תמיכה ב-10,000 אנשי קשר.

    שירות לקוחות

    שירות הלקוחות של Salesforce זמין 24/7 בטלפון, בדוא”ל ובצ’אט, אך מציאת העזרה הדרושה לך עשויה לקחת זמן מה. Salesforce מעדיף שלקוחות יבקשו שיחת תמיכה באמצעות טופס מקוון כדי ליזום מקרה תמיכה טכנית. למרות שתרגול זה עוזר להבטיח שהאדם הנכון יהיה זמין כדי לפתור את הבעיה שלך, תקופת ההמתנה עשויה להיות מתסכלת אם פעילויות המכירות או התמיכה שלך מושפעות ואתה זקוק לפתרון מיידי.

    חסרונות

    האינטגרציות בתוכנית יסודות מוגבלות ל-DocuSign, Dropbox, HelloSign, CodeScience, ActiveCampaign ו-Zapier. בעוד שZapier לבד יכול לכסות רבות מהשילובים החובה של CRM, תצטרך לשלם תוספת עבור תוכנית שמציעה יותר מ-100 משימות אוטומטיות בחודש. רוב המוצרים של Salesforce דורשים מנוי שנתי.

    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    LinkedIn

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים קשורים

    כיצד לומדים את ה- CRM

    בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

    קרא עוד »

    CRM בעידן האינטרנט

    מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן