מערכת CRM לניהול פרויקטים מומלצות

חברות חייבות ליישם פתרונות המשלבים תהליכים עסקיים ככל שהחברה שלהן צומחת וסביבת העבודה של העולם העסקי של היום ממשיכה להתפתח. חשוב לשפר את חווית הלקוח. כולם מרוויחים מהידוק וייעול תהליכים ארגוניים.

דרישות הלקוחות נענות מהר יותר, והצוותים פרודוקטיביים ומרוצים יותר. שמירה על שיטות ניהול פרויקטים פרודוקטיביות ושמירה על קשרי לקוחות מעולים צריכים ללכת יד ביד. כתוצאה מכך, כל חברה צריכה לשקול את היתרונות של מערכת CRM לניהול פרויקטים.

השוואת מערכות CRM לניהול פרויקטים מומלצות

כוח מכירות

סיילספורס מציעה מערכת CRM לניהול פרויקטים. באמצעות פלטפורמת בונה האפליקציות שלה. בוני קוד נמוך עם ממשק הצבע ולחיצה זמינים ליצירה מהירה של פתרונות ענן וניידים מודרניים. לחלופין, מתכנתים יכולים ליצור אפליקציות לניהול פרויקטים בכל שפת קידוד. הפלטפורמה כוללת גם את השוק AppExchange, המציע רכיבי אינטגרציה של סיילספורס מוכנים לשימוש. ישנן עשרות אפליקציות ורכיבים לניהול פרויקטים זמינים בחנות האפליקציות, הן חינמיות והן פרימיום.

Wrike

Wrike נותנת לצוותים מקום אחד לעקוב אחר כל אנשי הקשר, לוחות הזמנים של הפרויקט והתקשורת שלהם. זה מפשט את התהליך של הגדרת יעדים, תעדוף פרויקטים, ארגון תיקיות לקוחות, האצלת משרות, קביעת מועדים ומעקב אחר לידים ולקוחות. תצוגות רשימת לקוחות, סטטוס מותאם אישית, עדכונים אוטומטיים, טפסי הכנסה, לוחות שנה משותפים, תרשימי גנט ודוחות רבים הם כולם תכונות שימושיות.

מנדיי

מנד מספק ממשק גרירה ושחרור, אוטומציה ייחודית, תבניות ספציפיות לתעשייה ואינטגרציות מתוחכמות כדי לסייע לצוותים ביצירת אפליקציה שעונה על הצרכים המדויקים שלהם. פתרון ניהול פרויקטי ה-CRM שלה מבטיח שצוותי הפרויקט, השיווק, המכירות והתמיכה נמצאים כולם באותו עמוד. זה גם משפר את הנראות בכך שהוא מאפשר למנהלי מכירות וחשבונות לראות את התקדמות הפרויקט בזמן אמת.

בתובנה

בתובנה הוא עוד מערכת CRM לניהול פרויקטים הטובה ביותר לניהול פרויקטים. עם שדות, אובייקטים ואפליקציות מותאמים אישית, משתמשים יכולים להתאים אישית את תהליכי העבודה הרגילים של אנשי קשר, לידים והזדמנויות. פריסות עמוד דינמיות, שדות מחושבים ופונקציות למבדה כלולים גם כן. משתמשים יכולים להמיר במהירות לקוחות פוטנציאליים סגורים לפרויקטים, ליצור אבני דרך, להבהיר פרטי הזמנה, לאמת מלאי ולהקצות משימות באמצעות ניהול הפרויקטים שלו עם תכונות CRM.

vTiger

vTiger CRM מסייע לצוותי דסק מכירות, שיווק ותמיכה לייעל את התפעול ולשפר את הביצועים. משתמשים יכולים לפתח במהירות פרויקטים הקשורים ללקוחות, עסקאות או תיקים באמצעות כלים משולבים לניהול פרויקטים. יש לו תרשים גנט ולוח Kanban. ניתן לפרק פרויקטים למשימות ותת-משימות, להקצות אותם לחברי צוות, למעקב אחר זמן המושקע במשימות ונתוני זמן שנשלפו אוטומטית לחשבוניות.

vtiger

אצ’לו

Accelo מסייע בתהליך ושולח התראות כאשר דברים מתחילים להשתבש. לוחות זמנים של צוות, רישומי לקוחות, תיבת דואר של צוות ומעקב ושיתוף אוטומטיים הם בין התכונות האחרות. בקליק אחד, Accelo יכול להפוך כל הצעת מחיר לפרויקט. בין אם עובדים על לידים במכירות, בעיות תמיכה או משימות קמפיין, כלי שיתוף פעולה מובנים בפרויקט עוזרים לצוותים לעמוד בזמנים. הוא מכיל תרשימי גנט שניתן לגרור ולשחרר, ניהול משימות, ניטור הוצאות ופורטל לקוח. מעקב אחר זמן אוטומטי, חיוב הניתן להתאמה אישית ודיווח פשוט כלולים בתוכנה.

מהי תוכנת CRM למערכת ניהול פרוייקטים?

מהו מערכת CRM לניהול פרויקטים? תוכנת CRM היא תוכנית עסקית המאפשרת למשתמשים לנהל את המידע והאינטראקציות של לקוחות פוטנציאליים וקיימים על מנת לבנות קשרים עם החברה. מערכת CRM לניהול לקוחות מאפשרת לעסקים ליצור אינטראקציה עם לקוחות, להשאיר אותם מעורבים וליצור חוויה נפלאה כך שהם קונים שוב, יהפכו ללקוחות נאמנים ויפנו אחרים.

מערכת ניהול

מערכת ניהול פרויקטים, לעומת זאת, מקדמת שיטות עבודה וטכניקות מומלצות להשגת יעדי הפרויקט במהירות. כתוצאה מכך, תוכנת ניהול פרויקטים ב-CRM היא פתרון המשלב שני יישומים עסקיים לפלטפורמה אחת כדי לאחד נתונים ולהשיג את המטרה המשותפת של שירות ושמירת לקוחות מרוצים. CRM וניהול פרויקטים עוזרים לשמור על הדגש על הלקוח, בעוד שמערכות ניהול פרויקטים עוזרות להגדיר משימות, לזהות משאבים ולעקוב אחר ההתקדמות.

למה להשתמש ב-CRM עם מערכת ניהול פרויקטים?

פלטפורמות מערכת CRM נועדו לסייע לחברות בניהול קשרי לקוחות ונתונים על ידי הקלת תקשורת ומעקב התנהגותי.

מה משותף ל-CRM ולניהול פרויקטים?

המטרה של ניהול פרויקטים היא לוודא שהמשימות והפרויקטים יסתיימו בלוח הזמנים. פרויקטים פנימיים, השקות מוצרים וקמפיינים שיווקיים כולם אפשריים. אם לא תעמוד בלוחות הזמנים שלך, אתה מסתכן באובדן אמון הלקוחות שזכית בהם.

אתה יכול להשיג את הדברים הבאים על ידי הכללת CRM עם ניהול פרויקטים:

  • ודא שצוותי ראש הממשלה, המכירות ושירות הלקוחות נמצאים כולם באותו עמוד.
  • אפשר למנהלי מכירות וחשבונות לעקוב אחר התקדמות הפרויקט.
  • אפשר ללקוחות לראות ולאשר תוצרים כדי לשפר את בקרת האיכות (להמיר מערכות יחסים לשותפויות)
  • שפר את האפקטיביות של צוותי השיווק שלך על ידי מתן מידע על היכן נמצאים לידים וחשבונות מכירות במסע הלקוח (פיתוח טריגרים ותוכן מותאם אישית)
  • בזמן העבודה על פרויקט, אתה יכול לצפות בפעילות הלקוח.
  • לשכנע לקוחות להשתמש בתוכנה (ליצור משימות, לספק הערות וכו’)
  • ביצוע פרויקטים מיד עם ביצוע המכירות.
  • עקוב אחר כל אנשי הקשר שלך במקום אחד.

חשבו על עסק קטן שמוכר מוצרי אלקטרוניקה לבית. צוות השיווק שלה השקיע מאמצים רבים בהקמת מאגר ידע עם הוראות כיצד להתקנת מערכות. עם זאת, היה נושא אחד שהם לא כיסו: פתרון בעיות [1]. הם יכלו לראות תלונות על סחורות מסוימות שאינן פועלות כראוי בגלל ה-CRM שהטמיעו. כתוצאה מכך, הם החליטו לכתוב מדריכים לפתרון בעיות כדי לסייע להם בפתרון בעיותיהם.

שירות לקוחות קיבל גם גישה להנחיות אלה כדי שיוכלו לשלוח להם דוא”ל במהלך שיחות תמיכה טכנית. צוות השיווק השתמש ב-CRM כדי לעקוב אחר מי קיבל את ההנחיות ושלח אימייל מעקב וביקש עדכון (ומשוב). זה שיפר את המוניטין של החברה ותרם למשוב חיובי נוסף (ולעסקים).

מהם הסוגים השונים של מערכות CRM לניהול פרויקטים?

להלן הרשימה שלנו של הסוגים העיקריים של תוכנות לניהול פרויקטים שתוכלו למצוא:

אִישִׁי

תוכנת ניהול פרויקטים בודדים משמשת מנהל פרויקט יחיד. זה עשוי להיות בצורת גיליון אלקטרוני או יישום פשוט שיש לו את כל היכולות תוכנה לניהול משימות שראש הממשלה דורש. זה עשוי להיות מותקן בכל הארגון, אבל לאנשים השונים בממשק משתמש זה אין קישור זה לזה.

שיתופי פעולה

שיתוף פעולה הוא אחד מסוגי הכלים לניהול פרויקטים. תוכנת שיתוף פעולה פועלת על ידי חיבור צוותים שלמים; בדרך כלל, יש מקור יחיד של נתוני תכנון שניתן לגשת אליו, לקרוא ולעבוד עליו על ידי חברי צוות פרויקט אחרים. כדי להימנע מלדרוך על אצבעות הרגליים של זה, זה מתכוונן לעתים קרובות.

מערכת ניהול פרויקטים

מערכות אלו יכולות להיות יותר לואו-טקיות, אבל זה בסדר אם הן עומדות ביעדים של עסק. כדי לתפקד כראוי, תוכנה לא צריכה להיות מרהיבה. עם זאת, גם אם משתמשים רבים יכולים לגשת לפרויקט בו-זמנית, כלים אלה יכולים לעבוד רק על פרויקט אחד בכל פעם. חוסר היכולת לשלב נתונים מפרויקטים אחרים הוא חיסרון משמעותי עבור יישום זה.

מְשׁוּלָב

עבור חברה עם מספר פרויקטים הפועלים בו זמנית, מערכת CRM לניהול פרויקטים משולבת היא התוכנה הטובה ביותר לניהול פרויקטים. נתונים מפרויקטים נוכחיים וקודמים מקושרים במיינפריים אחד שניתן לגשת אליו על ידי מספר צוותים העובדים על פרויקטים שונים. לכל אחד מחברי הצוות יש גישה למידע על הפרויקט.

למערכות ניהול פרויקטים אלו יש בדרך כלל יכולת לשלב נתונים ומידע, מה שמאפשר מעקב אחר פרויקטים שונים בממשק בסגנון לוח מחוונים. התוכנית מבוססת השרת מאפשרת התאמה אישית של גישה, ומאפשרת כניסה מבוססת הרשאות לכל פרויקט או עבודה.

ניהול תיקים, תלות בעבודה, מעקב אחר זמן, תקשורת בתוך האפליקציה ותזמון הם מאפיינים נפוצים. ממשק המשתמש שלהם בדרך כלל ידידותי ומאפשר הבדלים בין סוגים שונים של פרויקטים; הם אפילו מלווים בהוראות.

תכונות של תוכנת CRM לניהול פרויקטים

להלן כמה מאפיינים מרכזיים שיש לחפש בתוכנת ניהול פרויקטים ב-CRM.

נתונים מרכזיים

תוכנת CRM מכילה כיום בדרך כלל מידע מקיף ועדכני עבור כל לקוח. נתוני פרויקטים ומשימות מתווספים למידע על הלקוח בתוכנת ה-CRM הטובה ביותר לניהול פרויקטים, כך שהצוותים יודעים בדיוק היכן נמצאים פרויקטים ממוקדי לקוח.

קלות שימוש

תוכנת CRM המאפשרת לצוותים לנהל פרויקטים ומשימות צריכה להיות פשוטה לשימוש ואינטואיטיבית. התוכנה תיקח על עצמה חלק ממשימות המשתמשים, ותאפשר להם להשקיע יותר זמן בחיפוש לידים, תחזוקת חשבונות וסיוע ללקוחות.

ניהול פרויקטים ויזואלי

ניהול פרויקטים חזותי עוזר לצוותים להבין טוב יותר את מסגרות הזמן, המשימות והמועדים. כל מה שתצטרכו הוא מבט אחד כדי לראות כיצד פרויקטים וקשרי לקוחות מתקדמים.

שיתוף פעולה

מערכת CRM עם תכונות שיתוף פעולה יכול לעזור לעסקים ליצור אינטראקציה מהירה יותר. כלים המאפשרים לצוותים לשתף מידע, להשאיר הערות על משימות, ואפילו להזמין שותפים ולקוחות חיצוניים להערכה ואישור יכולים לעזור להאיץ את התהליך ולהבטיח שהמוצר או השירות הנכון יסופקו בזמן.

שילוב תהליכים

מרבית העבודה עשויה להסתיים לאחר שהמשתמש יבצע את העסקה עם הלקוח. כתוצאה מכך, אינטגרציה חלקה של תהליך המכירה או השירות עם תהליך ניהול הפרויקט היא קריטית. מבלי לשכפל את הזנת הנתונים, תוכנת CRM אמורה להיות מסוגלת להמיר הזדמנות, עסקה או בעיה לפרויקט או משימה.

מעקב ויזואלי

צוותים המשתמשים בתוכנת CRM מכירים את הצינורות. באופן דומה, צוותים צריכים להיות מסוגלים לעקוב אחר משימות הפרויקט בצורה ויזואלית. בין אם משתמשים באפליקציית אינטרנט, שולחן עבודה או מכשיר נייד, צוותים יכולים לתת עדכונים זה לזה בקלות, כמו גם לספר ללקוחות כיצד השאלות, הבקשות או הבעיות שלהם מתרחשות.

התאמה אישית

התאמה אישית עשויה לכלול כל דבר, החל מתבניות פרויקטים ושדות מותאמים אישית ועד זרימות עבודה חדשות ופיתוח אפליקציות. התאמה אישית יכולה לעזור לשפר את התפעול, לספק תובנות נוספות ולשפר את חווית הלקוח.

לוחות מחוונים ודוחות

יצירת לוחות מחוונים ודוחות צריכה להיות פשוטה. אלה צריכים לכלול פרטים על סטטוס והתקדמות הפרויקט, השלמת משימות ופרטים, ומדדים אחרים הקשורים לשיווק, מכירות ושירות. תרשימים, גרפים ותרשים צריכים להיות זמינים למשתמשים כאפשרויות להמחשת הנתונים שלהם.

תבניות פרויקטים

ללא הכשרה לניהול פרויקטים, צוותי שיווק, מכירות ושירות עשויים להידרש להקים פרויקטים במהירות. משתמשים יכולים לבחור תצורות, תהליכים או זרימות עבודה הדומות לאלו שהם כבר משתמשים מתבניות פרויקט בתוכנת CRM. צוותים צריכים להיות מסוגלים פשוט לשנות ולשמור תבניות אלה לשימוש עתידי.

טיפול בעסק

אוטומציה ואינטגרציה

רוב ה-CRM וניהול הפרויקטים כוללים כעת כלי אוטומציה המודיעים ומזכירים למשתמשים אירועים קריטיים עבור הלידים והלקוחות שלהם. CRM עם פונקציות ניהול משימות, כגון ניהול משימות חוזרות או תזכורת למשתמשים של מועדים ואבני דרך, צריך להיכלל באוטומציה. כלים ויישומים אחרים לפרודוקטיביות צריכים להיות משולבים ישירות בתוכנה.

סיכום

זה יכול להיות קשה לשרת גם את הלקוח וגם את העובד בו זמנית, אבל זה לא חייב להיות. קח קצת זמן לנתח את פתרונות ה-CRM והפרויקטים הנוכחיים שלך. בדוק אם הם מסייעים הן לצוות והן לצרכנים באופן שהם צריכים להיות.

מערכת CRM לניהול פרויקטים היא זו שתזיז למעשה את המחט אם אתה רוצה חווית לקוח חלקה. גילוי מה CRM יכול להשיג עבור הלקוחות והצוותים הפנימיים שלך יכול להוביל לכמה דרכים שטרם התגלו לשיפור שביעות הרצון, הפרודוקטיביות והצמיחה.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן