הכל על CRM בגיוס כספים מתרומות לעמותות

ה-CRM של העמותה שלך מהווה מרכז למידע חשוב על כל אחד ואחד מהתורמים שלך. מידע מאוחסן זה הוא המפתח לפתיחת אסטרטגיות גיוס כספים חדשות ומתקדמות עבור הארגון שלך. גיוס כספים הוא קריטי לארגון שלך. בין אם אתה מגייס כסף לקרן השנתית שלך כדי לשמור על הפעילות בשליטה או עבור קמפיינים ספציפיים למימון פרויקטים מסוימים, עליך למקסם את יעילות מאמצי גיוס התרומות שלך.

ה-CRM שלך לגיוס כספים יכול לעזור לך למקסם את מאמצי גיוס הכספים הללו כאשר יש לך את התכונות הנכונות הזמינות. כך תשפר ותייעל את אסטרטגיית גיוס הכספים שלך עם התכונות הבאות ב-CRM שלך:

  • נתוני תורמים יעילים.
  • גיוס כספים באינטרנט.
  • גיוס כספים בדיוור ישיר.
  • מעקב אחר נתונים.
  • דיווח.

מוכן ללמוד עוד על  CRM בגיוס כספים וכיצד ה-CRM שלך לגיוס כספים יכול להרקיע שחקים בייעול מאמצי גיוס התרומות שלך? בואו נקפוץ פנימה!

1. מה זה CRM בגיוס כספים וכיצד זה יכול לעזור לייעל את קבלת נתוני תרומה?

CRM לגיוס כספים היא בעצם מתקן אחסון לנתוני התורמים שלך. תוכנה חשובה זו עוזרת לך לאסוף מידע חשוב על תורמים בודדים וקמפיינים לגיוס כספים. התכונה הראשונה שה-CRM שלך לגיוס כספים מציע לארגון שלך היא היכולת לייעל את נתוני התורמים שלך. כאשר כל המידע על התורם שלך נמצא במיקום אחד, קל יותר ליישם את הנתונים האלה על אסטרטגיית גיוס התרומות שלך.

ניהול לקוחות

עמותות רבות כוללות רק את המידע שהתורמים מכניסים להגשת התרומות שלהם לפרופילי התורמים ב CRM ללא מטרות רווח. חלקם אפילו הולכים צעד קדימה וכוללים כל סכום תרומה. למרות שזו התחלה מצוינת לבניית פרופילים, יש עוד כל כך הרבה שאתה יכול לעשות.

הקפד לעשות את הצעד הנוסף כדי לבנות פרופילים חזקים שגדושים בנתוני תורמים. ראשית, ודא שתוכנת מסד הנתונים של התורמים שלך מאפשרת לארגון שלך לשמור יותר מידע מאשר רק את היסודות. לאחר מכן, תרצה לשמור מידע כגון:

  • מסמכי תורמים. ודא שאתה יכול לאחסן מסמכים חיצוניים שונים עבור כל תורם. לדוגמה, ייתכן שתרצה לאחסן [1] PDF, מסמך Word, גיליון אלקטרוני של Excel וכו’ המתייחס לתורם.
  • קבוצות תורמים מפולחות. שמור את המידע הדמוגרפי של התורמים בפרופילי התורמים שלהם, כך שתוכל לפלח קבוצות של תורמים על סמך מידע זה. לדוגמה, ייתכן שתרצה לקבץ את כל התורמים באזור מסוים יחד אם יש לך שם אירוע גיוס כספים קרוב.
  • יחסים. עקוב אחר היחסים שיש לתורמים שלך זה עם זה, כמו גם את הקשר שלהם עם ארגונים. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשמור את המידע שאחד התורמים שלך נמצא בתפקיד ניהולי בעמותה מקומית אחרת.
  • הערות. אתה יכול להוסיף הערות לפרופיל של תורם בכל עת מכל דפדפן אינטרנט. הקפד למקם כל פתק בקטגוריה בהתאם למטרתו, כגון אירוע אירוע, שיחת טלפון שהתקבלה או הערות פגישה.
  • כאשר יש לך את כל המידע הזה במקום אחד, הרבה יותר מהיר וקל לצייר את המידע שאתה צריך כדי לתכנן את מאמצי גיוס התרומות שלך.

לדוגמה, אם אתה מארח אירוע מכירה פומבית שקט, חפש בתוכנת התורם שלך כדי למצוא תורמים שהם גם בעלי עסקים מקומיים. סביר להניח שהם ישמחו לתרום לאירוע שלכם. לאחר מכן, אם התורמים שלך מפולחים לפי אזור, תוכל לפנות לתומכים הקרובים עם הזמנות ממוקדות.

נתוני תורמים יעילים הם רק ההתחלה. ה-CRM שלך לגיוס כספים אמור להיות מסוגל לעשות אפילו יותר עבור הארגון שלך. לדוגמה, אולי זה קשור למאמצי גיוס התרומות המקוון שלך!

2. גייס כסף באינטרנט באמצעות ה- CRM שלך לגיוס כספים

אם יש לך מערכות נפרדות לגיוס הכספים המקוון שלך ולבסיס הנתונים התורמים שלך, אתה עלול לבזבז הרבה זמן במעבר בין פתרונות תוכנה!

כאשר גיוס התרומות המקוון שלך משולב עם ה-CRM שלך לגיוס התרומות, ניתן לבצע יותר עבודה אוטומטית כדי להקל על עומס העבודה שלך עבור מסע הפרסום שלך לגיוס כספים ואחסון נתונים עתידיים. ודא שה-CRM שלך לגיוס תרומות משתלב לחלוטין עם מאמצי גיוס התרומות באינטרנט באמצעות יצירת:

  • דפי תרומות מקוונים.
  • גיוס כספים עמית לעמית.
  • הרשמות לאירועים.

כאשר דפי התרומות המקוונים שלך מתארחים באמצעות אותו ספק תוכנה כמו ה-CRM שלך, ניתן לשמור באופן אוטומטי מידע תורם חדש בפרופיל תורם חדש במסד הנתונים של התורמים שלך. לא תצטרך עוד להזין מידע חדש למסד הנתונים שלך באופן ידני; התוכנה שלך יכולה לעשות את זה בשבילך!

לדוגמה, כאשר ה-CRM שלך לגיוס כספים משולב עם דפי גיוס התרומות שלך בין עמיתים לעמיתים, יהיה לך הרבה יותר קל לאחסן מידע על תורמים חדשים כמו גם על קשרי תורמים. גיוס תרומות עמית לעמית מאפשר לתומכים שלך ליצור דפי גיוס כספים ולגייס כסף בשם הארגון שלך דרך הרשתות המקוונות שלהם. לכן, כאשר תורם חדש נותן לדף גיוס כספים של תומך, ניתן לאחסן אוטומטית את הקשר בין שני התורמים.

בנוסף, אתה יכול להשתמש בנתוני התורמים ב-CRM שלך כדי לסנן עושר של התורמים שלך ולקבוע מי זכאי למתנות תואמות. מתנות תואמות הן תרומות לצדקה שחברה נותנת כדי להתאים את התרומה של עובד. לדוגמה, לאחר שתורם סיים את תהליך התרומה, אתה יכול להשתמש בנתונים מה-CRM שלך וממסד הנתונים של המתנות התואמות כדי לקבוע אם הם זכאים להתאמה של החברה, ולפנות אליו ישירות.

אם אתה עמותה גדולה יותר, אתה יכול לנצל את 360MatchPro, אשר הופך את תהליך המיון לאוטומטי ומזהה באופן אוטומטי תורמים שמתאימים למתנה. מצא מידע תואם כאשר מישהו תורם על ידי הוספת ווידג’ט המתנה התואם לטופס התרומה שלך. כאשר יש לך גישה לכל דבר, החל מתרומות מקוונות ועד לרישום אירועים במעקב ב-CRM שלך לגיוס כספים, אתה יכול גם לשלוח הודעות תודה ישירות לכתובת האימייל של התורם שלך. אוטומציה של הודעות אלה תעזור לבוחר שלך לקבל אישור מיד ותקטין את עומס עבודתך.

3. הקל על יצירת קשר בדואר ישיר באמצעות ה- CRM שלך לגיוס כספים

בעוד שיש מי שיגידו ש”דואר חלזונות” הוא מיושן מדי, “דואר חלזונות” מוכח כי הוא נשאר טכניקת גיוס כספים יעילה! כאשר אתה יוצא לגייס כסף באמצעות דיוור ישיר, התחל עם תבנית מכתב גיוס כספים כללית. תבנית זו צריכה לכלול דברים כמו הסכום שאתה רוצה שהתורם שלך ייתן והקמפיין אליו תפנה התרומה. לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את המכתב עבור הקמפיין והתורם עבורו אתה כותב.

דיון בעבודה

ה-CRM שלך לגיוס כספים יכול לעזור לך לחבר מכתב זה על ידי:

  • שמירת תבנית גיוס התרומות מותאמת ב-CRM כך שניתן יהיה להשתמש בה עבור מסע פרסום זה כמו גם לבניית המכתבים שלך לקמפיינים עתידיים.
  • מילוי אוטומטי של שם התורם בתבנית מכתב גיוס הכספים כך שיהיה קל להדפיס ולשלוח ברכה אישית לכל תורם.
  • יצירה אוטומטית של תוויות דואר מרשימות התורמים שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את הקטע שאליו ברצונך לשלוח דואר, ואז לתת לתוכנה להזרים את המידע האישי שלה לתוך תבנית המכתב וליצור תוויות דואר מותאמות אישית.

התאם אישית כל מכתב לתורמים באמצעות שמותיהם והציע לתת סכומים שזוהו באמצעות מחקר לקוחות פוטנציאליים. מכתבים אלו הם בעלי אחוזי הצלחה גבוהים בהרבה מאלה הנשלחים לקהל הרחב. חשבו על זה: מתי בפעם האחרונה קיבלתם מכתב ל”תורם יקר” או אפילו ל”לקוח יקר”? כנראה זרקת את המכתב הזה ישר לפח. אבל כשמישהו משתמש בשמך (אפילו טוב יותר, השם המועדף עליך), תשים לב יותר.

4. עקוב אחר נתונים חשובים מתוכנת מסד הנתונים של התורמים שלך

CRM לגיוס כספים שלך הוא יותר ממסד נתונים פשוט של תורמים. לא רק שאתה יכול לעקוב אחר המידע שלך על התורמים שלך, אלא שאתה יכול גם לעקוב אחר מידע על התרומות שלך עצמן וכיצד הן תורמות למסע הפרסום שלך. ודא שה-CRM שלך לגיוס כספים מאפשר לארגון שלך לכלול כל מידע וכל מידע על כל תרומה בודדת למעקב. לדוגמה, ודא שאתה יכול לכלול:

  • סכום התרומה.
  • תורם תרומה.
  • קמפיין אליו התרומה הולכת.
  • אדם שהתרומה היא לכבודו או לזכרו.
  • סכום התרומה שניתן לניכוי מס.
  • שיטת הנתינה.

הקפד לשלוח תודות לתורמים שלך עבור המתנות שלהם באמצעות מידע זה במעקב. בעוד ש”תודה” מיידית מראה את הערכתך, הודעת מתנה רשמית מספקת לתורם מידע חיוני על מס ותרומה.

ל-CRM שלך לגיוס כספים צריכה להיות גם יכולת לעקוב אחר יותר מאשר תרומות ישרות. עקוב אחר מסעות הפרסום שלך בהבטחות כאן כדי שתוכל למדוד את שיעורי ההצלחה שלהם בנוסף לתרומות שלך. גם מסעות הפרסום שלך לתרומות וגם את ההבטחות שלך חשובים להפליא לקמפיינים שלך לגיוס כספים, ולכן יש לעקוב אחר שניהם באמצעות אותה תוכנת CRM.

בנוסף, כשאתה עוקב אחר המתנות המובטחות שלך ב-CRM שלך לגיוס כספים, אתה יכול להגדיר תזכורות אוטומטיות לשלוח למי שהתחייב. במקום לאפשר להתחייבויות שלך ליפול בין הכיסאות עם אנשים שאולי שכחו את ההבטחה שלהם או לא במקום המידע שלך, אתה יכול לעקוב ולהזכיר להם את ההבטחה שלהם ולספק שיטת נתינה.

מעקב אחר כל המידע הזה ב-CRM שלך לגיוס כספים מאפשר לייצא בקלות את כל המידע הדרוש לתוכנת הנהלת חשבונות נפרדת לדיווח כספי מקיף.

5. השתמש ב-CRM שלך לגיוס כספים לדיווח מדויק

ה-CRM שלך לגיוס כספים אמור לאפשר לארגון שלך להציג דוחות מותאמים אישית באופן מקוון, ולאחר מכן להוריד אותם כדי לקחת אותם איתך בדרכים. בדרך זו, תמיד יהיו לך הדוחות הדרושים בהישג יד עבור פגישות או כנסים.

בעבודה

חפש CRM לגיוס כספים שיספק לך יותר מגיליון אלקטרוני פשוט של המספרים. לוח מחוונים של ביצועים עם נתונים ויזואליים ואנליטיות לרשותך, מאפשר לך לראות בקלות מגמות בקמפיינים שלך לגיוס כספים. אתה יכול להשתמש בדוחות כדי לראות מאמצי גיוס כספים ונתוני קמפיינים כגון:

  • שימור תורמים ושימור פוטנציאלי.
  • התחייבויות יוצאות דופן.
  • מגמות ספציפיות בקמפיין ואחוזי הצלחה.

התאם אישית את הדוחות שלך כדי להציג נתונים אנליטיים עבור מסעות פרסום ספציפיים, יחידים, קבוצות מפולחות ומדדים אחרים שעשוי להיות שימושיים.

דוחות מדויקים עוזרים לך להתאים אישית את המאמצים העתידיים שלך ליחסי התורמים הטובים ביותר. לדוגמה, ייתכן שתראה שבקמפיין ההבטחות שלך יש מספר הולך וגדל של הבטחות יוצאות דופן. לכן, עליך לפנות יותר לתומכים אלה כדי לבנות מערכות יחסים עמוקות. אולי תחליטו להגדיר תזכורות נוספות לגבי הקמפיין כפתרון לדוח.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על CRM אוריגמי – פתרון CRM לעמותות.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים קשורים

כיצד לומדים את ה- CRM

בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

קרא עוד »

CRM בעידן האינטרנט

מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן