זאפייר ביקורת מפורטת – Zapier

Zapier הוא כלי תוכנה המחבר את האפליקציות שלך כדי להפוך משימות מסוימות לאוטומטיות. כל זה מאפשר לך לבנות זרימות עבודה מבלי לכתוב קוד או לאלץ אותך להיות תלוי במפתחים לצורך אינטגרציה. אם אתה מוצא את עצמך מעדכן שוב ושוב את הגיליונות האלקטרוניים שלך במידע חדש מהאפליקציות הקשורות למכירות שלך, Zapier מאפשר לך ליצור חיבור בין שני הערוצים הללו לנוחות רבה יותר. ל- Zapier יש למעלה מ-2,000 אינטגרציות כאלה ויש לה כיום למעלה מ-3 מיליון משתמשים.

ביקורת מערכת CRM זאפייר (Zapier)- יתרונות מול חסרונות, פיצ’רים מיוחדים ועוד

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

איך Zapier (זאפייר) עובד?

Home – Ifbb Muscle Female Bodybuilder, Female Muscle steroid cycles bodybuilder george peterson, 37, found dead in his florida hotel room

ההרשמה ל- Zapier דורשת רק כמה לחיצות פשוטות. אתה יכול לחבר את חשבון הפייסבוק שלך, חשבון גוגל, או אפילו את חשבון מיקרוסופט שלך כדי להתחיל. אתה נתקל מיד באפשרויות התאמה אישית כגון בחירת האפליקציות הנפוצות ביותר שלך ומספר העובדים בחברה שלך:

דיונים עסקיים

לאחר שתבחר את האפליקציות שבהן ברצונך להשתמש ותזין מידע אחר, תועבר ללוח המחוונים של Zapier שלך הכולל הכל, החל מזרימות עבודה מומלצות ועד היסטוריית ה-Zap שלך ורשימת היישומים שבהם אתה משתמש כעת.

התכונה העיקרית בתוך Zapier היא ה-Zaps, המורכבת משני אלמנטים: הטריגר והפעולה.

הטריגר מחייב אותך לבחור אפליקציה ספציפית ופעולה משויכת. לדוגמה, אם אתה רוצה שאפליקציית יומן גוגל שלך תפעיל משהו בכל פעם שאתה מכניס אירוע חדש. תיכנס לחשבון היומן שלך ותגדיר אותו כך:

לאחר מכן תבחר את הפעולה. אם נצמד לדוגמא שלמעלה, אתה יכול לבחור מתוך מספר אירועי טריגר שנבנו מראש. לדוגמה, אתה יכול לבחור “אירוע חדש”.

לאחר שתגדיר אירוע טריגר, תוכל להגדיר את הפעולות שלך (מה אתה רוצה שיקרה אחר כך). שוב באמצעות הדוגמה שלמעלה, אתה יכול לגרום לכל “האירועים החדשים” לשלוח הודעה לערוץ Slack. אתה יכול לחלץ את פרטי לוח השנה ולסנכרן אותם עם CRM כמו סיילספורס. אתה יכול לתזמן לשלוח הודעת טקסט דרך אפליקציית שיווק ב-SMS כדי להזכיר למשתתפים את האירוע.

האפשרויות ממש מוגבלות. זוהי רק דוגמה אחת ל-Zap, ומשתמשים יכולים לאחסן ולעקוב אחר ה-Zap שלהם בלוח המחוונים שלהם.

מאפיינים

מבחינת ה-Zaps עצמם, Zapier מספקת תכונות מתקדמות כך שמשתמשים יכולים לאפשר פעולות רק כאשר קריטריונים מסוימים מתקיימים.

לדוגמה, אפשרות ה-Path שלהם מאפשרת שלבים שונים עבור כללים שונים. אם יש לך אפליקציית מזג אוויר המחוברת ל-Zap, למשל, דוח מזג אוויר קר עשוי להפעיל פעולה אחת בעוד שמזג אחים חמ יותר עשויה להפעיל פעולה אחרת לגמרי.

ניתן גם להגדיר הגדרת מסנן כך שפעולות מתרחשות רק כאשר מתקיימים תנאים ספציפיים בטריגר. אתה יכול אפילו להשהות פעולות לפרק זמן מסוים באמצעות פונקציית Delay. זה מועיל אם יש לך חותמות זמן ותאריך. לדוגמה, אם אתה מייצר ליד חדש בפייסבוק [1] וברצונך לשלוח אימייל מעקב 24 שעות לאחר תחילת הליד.

שילובי Zapier (הפופולריים ביותר)

בעוד שמתן שמות לכל האפליקציות שאתה יכול לחבר בזאפייר ייקח כנראה מספר עמודים, הנה כמה מהשילובים הפופולריים ביותר עם זאפייר…

  • MailChimp
  • Salesforce
  • Asana
  • WooCommerce
  • Airtable
  • Slack
  • Quickbooks
  • Trello
  • Gmail
  • Infusionsoft
  • Google Calendar
  • Pipedrive
  • Google Sheets
  • Pandadoc
  • Paypal
  • Hubspot
  • Twilio
  • Squarespace

    מי משתמש ב-Zapier?

    Zapier הוא כלי בעל ערך להפליא עבור מערכת ניהול פרויקטים שיכול לשמש מגוון עסקים, במיוחד כאלה עם התמקדות רבה בשיווק.

    ניהול שירותי לקוחות

    דוגמאות לעסקים המשתמשים בזאפייר כוללות:

        • חברות הנדסת תוכנה

        • משווקים

        • חברות פרסום

        • מחלקות IT

        • חברות נדל”ן

        • ארגונים ללא מטרות רווח

        • ספקי שירותי אינטרנט

      היכולת ליצור זרימות עבודה ולהפוך את המשימות השגרתיות ביותר לאוטומטיות הופכת את זאפייר לנכס בעל ערך עבור מחלקות המנסות לשתף נתונים על פני מספר פלטפורמות.

      כמה מהמותגים המובילים שמשתמשים בזאפייר כיום כוללים:

          • Buzfeed

          • Spotify

          • inVision

          • Adobe

          • Fox

        סקירת Zapier

        חברות שאין להן צוות מפתחים ייעודי או שאין להן רקע בתכנות יכולות להשתמש ב- Zapier בקלות כדי לייעל את זרימת העבודה שלהן. המקום שבו Zapier באמת זורח הוא עם האינטגרציות המובנות מראש שלהם. לא רק שהם מציעים מבחר מגוון של אפליקציות לבחירה כטריגרים ופעולות (אם כי חלקן ננעלות כאפליקציות פרימיום), מספר השילובים האפשריים בין כל אפליקציה הוא כמעט אינסופי.

        בין אם אתה בעל עסק קטן שמנסה להוריד אוטומטית לידים של האתר שלך ל-Google Sheets, או אם אתה ארגון גדול יותר שמחפש לדחוף נתונים למערכת CRM לניהול לקוחות או לתוכנת ניהול פרויקטים, זאפייר יכול לעזור.

        עם זה נאמר, דברים יכולים להסתבך די מהר, תלוי מה אתה מנסה לשלב. החדשות הטובות הן שזה לא בהכרח פורץ עסקות מכיוון שאתה עדיין יכול להשתמש ב- Zapier כגשר חיבור. זה רק דורש יותר ניסיון וידע בפיתוח.

        אחת התכונות הטובות ביותר של זאפייר היא Webhooks. Webhooks הם הודעות אוטומטיות שנשלחות מאפליקציות כשמשהו קורה. יש להם הודעה – או מטען – והם נשלחים לכתובת URL ייחודית – בעצם כמו מספר טלפון או כתובת של אפליקציה.

        זה נהדר עבור אפליקציות שאינן בשוק זאפייר. מכיוון שאם יש להם API, אתה עדיין יכול לקבל, POST ו-PUT בקשות מכל מקור נתונים כמו JSON, נתוני טופס או במחרוזת השאילתות. היכולת לבצע שיחות API או להעביר כל חיבור אינטרנט לשירות אחר הוא בונוס ענק וזאפייר הופך את העבודות המותאמות אישית הללו לפשוטות במקצת.

        העניין הוא שככל שאתה מוסיף עוד שלבים ל-Zap, ממשק המשתמש פשוט “מוסיף בלוקים קטנים” שאתה צריך להרחיב ולמלא תוך כדי. זה לא סופר אינטואיטיבי. יש הרבה “לחיצות” רק כדי לגרום לזאפייר לקבל את נתוני הכתיבה. היו לי גם בעיות שבהן זה לא תופס נתונים משלב קודם.

        Zapier בהחלט משתלם יותר מפיתוח ואירוח של סקריפטים משלך (עד לנקודה מסוימת). התמחור הופך קצת לדאגה כשאתה מתחיל להתפתח. אם אתה משתמש ב-Zapier, דבר אחד גדול שיש לשים לב אליו הוא המשימות החודשיות שאתה מפעיל במסגרת כל תוכנית. באתר שלהם הם נותנים לך את התמחור הבסיסי. לדוגמה, תוכנית Starter היא $29.99 לחודש עבור 750 משימות. אבל אם תעבור במשימה אחת בלבד, המחיר יזנק ל-58.50$. בלי לשדרג, ה-Zap שלך פשוט נכבה עד למחזור החיובים הבא. פשוט לְהִתְנַשֵׁף במראה!

        היתרונות בהחלט עולים על החסרונות. רק אל תהייה המום אם אתה חדש באוטומציה שיווקית. שקול לשכור מומחה Zapier שיעזור לך לצאת לדרך. זוהי הוצאה נוספת מראש, אך היא יכולה לחסוך לכם שעות של זמן ולהביא אתכם לנקודה של מימוש חיסכון בעלויות מאוטומציה הרבה יותר מהר.

        יתרונות:

            • לוח מחוונים נגיש ונקי ששומר על הכל מאורגן.

            • תמיכה מצוינת באלפי אפליקציות שימושיות.

            • קל להגדיר כל זאפ ללא קשר לחוויית הקידוד.

            • פשוט לאסוף, אבל יש לו תכונות מתקדמות כמו נתיבים, סינון, עיצוב ו-webhooks.

            • אוטומציה רב-שלבית אפילו לזרימות העבודה המסובכות ביותר.

            • הצעות טובות יותר חסרונות

          חסרונות:

              • שליטה מוגבלת על אופן העברת הנתונים היא חיסרון גדול. ככל שאתה משדרג תוכניות, Zapier נותן לך משאבים רבים יותר וזמני עדכון מהירים יותר. אבל גם תחת תוכנית החברה, אתה מוגבל לדקה אחת. אולי אתה חושב שזה מספיק מהיר כדי לבדוק אם יש עדכוני נתונים, אבל כשאתה עובד בסביבות ברמת הארגון, אתה צריך להיות מסוגל להעביר נתונים ליישומים קרוב ככל האפשר לזמן אמת. כל שנייה חשובה. במקרים אלה, שירות שילוב API של צד שלישי כמו Zapier, או אפילו כל אחת מהחלופות שלהם לצורך העניין, כנראה לא הגיוני. לך מותאם אישית.

              • בעיות קורות כל הזמן ואתה יכול להקדיש זמן רב לפתרון בעיות. זו לא שגיאה של Zapier. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זו שגיאת משתמש זעירה. הבעיה היא שאין דרך סופר קלה לפתור בעיות. אתה יכול לסנן על סמך משימות שנכשלו ולהתעמק בהן ב- Zaps נכשלו. אבל אם אתה עובד עם המון זאפים ונתונים זה יכול לקחת זמן.

              • אין תמיכה בנייד

              • למרות שרשימת האפליקציות הנתמכות חזקה, לחלק מהאפליקציות יש פונקציונליות מוגבלת. הקפד לבדוק את הפרטים על האפליקציות שבהן אתה מתכנן להשתמש לפני שתשקיע יותר מדי זמן בהתקנה.

              • מדי פעם, Zaps מפסיק אוטומטית עקב הפסקת תמיכה באפליקציה. כתוצאה מכך, לעתים קרובות תצטרך למצוא פתרון אחר או דרך לעקיפת הבעיה.

            מנהלי שירותי לקוחות

            שאלות נפוצות

            למה Zapier טוב?

            Zapier טוב לחיבור יישומים מקוונים ואוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן. זהו כלי נהדר לעסקים המעוניינים למקסם את היתרונות של טכנולוגיה משולבת ללא צורך בקוד.

            האם Zapier בחינם?

            לזאפייר יש תוכנית חינמית, אבל היא מוגבלת. עם הגרסה החינמית של זאפייר, תקבלו 5 זאפים ו-100 משימות בחודש. כדי להפעיל תהליכי אוטומציה נוספים, תצטרך לשדרג לאחת מהתוכניות בתשלום שלהם.

            האם Zapier הוא CRM?

            Zapier אינו CRM. זהו כלי אוטומציה שיווקי המשלב יישומי צד שלישי. אתה יכול להשתמש בזאפייר לחיבור CRM רבים ושונים, כולל SalesForce, Keap, Zoho ועוד רבים אחרים, לכלים אחרים מבוססי ענן שלך.

            מה זה Zapier Zaps?

            Zaps הם משימות אוטומטיות שברצונך להפעיל שוב ושוב בין שתי אפליקציות מקוונות. חשבו עליהם כעל “זרימות עבודה”, שבהן טריגר בודד יכול לגרום למספר פעולות או תוצאות שונות.

            אילו אפליקציות עובדות עם Zapier ?

            יש יותר מ-3,000 אפליקציות בשוק זאפייר שיש להן הרבה טריגרים מובנים מראש. זאפייר יכול לעבוד גם עם אפליקציות מותאמות אישית כל עוד יש להם איזשהו ממשק API להתחבר אליו.

            האם Zapier בטוח ולגיטימי?

            כן, זאפייר היא חברה חוקית ובטוחה לשימוש. Zapier לוקחים ברצינות רבה את אבטחת המידע. הם משתמשים בהצפנה ברמת הבנק על אישורים. הם גם מאחסנים רק בקשות גולמיות לשירותים אחרים למשך 7 ימים למטרות פתרון בעיות, ואז הם מוחקים אותם מהמאגר.

            Facebook
            Twitter
            Pinterest
            LinkedIn

            כתיבת תגובה

            האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

            פוסטים קשורים

            כיצד לומדים את ה- CRM

            בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

            קרא עוד »

            CRM בעידן האינטרנט

            מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

            קרא עוד »
            דילוג לתוכן