אוטומציה עסקית – כלים לייעל את העסק שלך

אוטומציה עסקית היא שימוש בטכנולוגיה כדי לייעל תהליכים ומשימות שחוזרות על עצמן. היא מאפשרת לחברות להגביר יעילות, לשפר את איכות השירות ולפנות עובדים למשימות חשובות יותר.

איך לבצע אוטומציה עסקית ולייעל את העסק שלך – כלים מומלצים, ועוד

זהו רק מספר קטן של משימות שתוכל לבצע אוטומציה באמצעות פלטפורמות שונות. בואו נחקור יותר לעומק ונגלה 5 כלים לייעל תהליכים עסקיים ואיך להפוך אותם לאפקטיביים יותר.

SendPulse

זהו שירות יעיל להפעלת קמפיינים בדוא”ל, SMS וקמפיינים באינטרנט. הוא מציע בחינם מערכת CRM לניהול לקוחות עבור האוטומציה העסקית שלך. כמו כן, אתה יכול להשתמש בבונה צ’אטבוט שימושי כדי לענות על שאלות נפוצות מהר יותר ולייעל את התקשורת עם הלקוחות. SendPulse מספקת מגוון רחב של מוצרים ומאפשרת לצרכנים לשלב אותם כדי להפוך תהליכים ליעילים אף יותר. ישנם דרכים להפוך את העסק שלך לאוטומטי עם הפלטפורמה הזו למטה.

מערכת CRM קלה לשימוש מאפשרת לך ליצור עסקאות, להקצות אותן ולעקוב אחר הצלחתן באופן אוטומטי בהתבסס על תנאים מוגדרים מראש. אתה יכול לשמור את כל הנתונים על הלקוחות שלך ולהישאר איתם בקשר ישירות דרך מסד הנתונים.

מנהל שירות לקוחות

אתה יכול להגדיר תשובות אוטומטיות עם בונה צ’אטבוט SendPulse עבור אינסטגרם, פייסבוק מסנג’ר, טלגרם [1] ו-WhatsApp. זה עוזר לחברה שלך להיות בקשר 24/7. אתה יכול להתאים אישית הצעות, לבנות קווי מכירות ולקבל תשלומים בתוך הצ’אטבוט.

הפלטפורמה מאפשרת לך להשיק קמפיינים מתוכננים מראש של דוא”ל, SMS וקמפיינים באינטרנט. הם יישלחו אוטומטית בתאריך מסוים או לאחר עמידה בתנאים מסוימים. אתה יכול להתאים אישית את השליחה, להשתמש בפילוח או להגביר את היעילות באמצעות בדיקות A/B.

SendPulse מציעה אפליקציה סלולרית ידידותית למשתמש שתאפשר לך לבדוק את הצלחת הקמפיינים שלך מכל מיקום.

Hootsuite

פלטפורמה זו מאפשרת לך להפוך את הקמפיינים השיווקיים שלך לאוטומטיים במדיה החברתית. זוהי אחת מהמדיה החברתית הטובה ביותר תוכנת ניהול משימות. אתה יכול להשתמש ב-Hootsuite כדי לשתף תוכן, לנתח נטיות בשוק, לנהל פרסום בתשלום ולעקוב אחר התוצאות. בנוסף, פלטפורמה זו משתלבת עם כלים רבים כמו גוגל דרייב, דרופבוקס או טוקלווקר, המאפשרים לך לעבוד בצורה יעילה יותר ולקבל תובנות לגבי הצלחת הקמפיינים שלך. אלו הן התכונות המרכזיות של Hootsuites לאוטומציה של העסק שלך.

  • אתה יכול לתזמן פוסטים לכל המדיה החברתית בפלטפורמה אחת, להגביר פוסטים, לנתח אותם וליצור דוחות ישירות ללוח המחוונים.
  • Hootsuite מתאימה אוטומטית את קצב הסיביות, הגובה והרוחב של הסרטונים בהתאם לדרישות של כל מדיה חברתית, כך שלא תצטרך לבצע אופטימיזציה של התוכן באופן ידני.
  • אתה יכול להשתמש בצ’אטבוטים כדי לענות על שאלות נפוצות, או להתחיל להשיב להודעות בעצמך בכל עת שתצטרך. צור תשובות מבכל מועד כדי להאיץ את התגובות להודעות. יש גם AI של Hootsuite שיכול להציע את התשובות המתאימות ביותר.
  • אתה יכול לנתח את היעילות של השיווק שלך על ידי לכידת ביקורות מיותר מ-85 אתרים באופן אוטומטי. כמו כן, Hootsuite מאפשרת לך לחשב את החזר ה-ROI של ההשקעות שלך במדיה החברתית על סמך מספר מדדים שנאספו במסד הנתונים שלהם.

Zapier 

זהו כלי לריבוי משימות בנוי על לוגיקה אם/אז. אתה יכול להגדיר תנאים מסוימים ואת הפעולה שתתרחש לאחר עמידה בתנאים אלה. לדוגמה, Zapier עשוי לשמור מדיה מהשליחים שלך ב-Google Drive, לשלוח מיילים ללידים המבקרים באתר שלך או להודיע לך על מגמות חדשות לאחר עדכון טוויטר. הכלי תומך ביותר מ-400 אפליקציות, כך שבוודאי תמצא את מה שאתה צריך. להלן אנו מספקים את התכונות שיכולות לעזור לך להפוך את התהליך העסקי שלך לאוטומטי.

אתה יכול להשתמש בלוגיקה אם/אז כדי להפוך כל תהליך שדורש טריגר לאוטומטי. קישור אחד כזה עשוי לכלול עד 100 פעולות, אז אתה רק צריך לבנות את האינטגרציה ולגרום לזרימה לעבוד.

Zapier גם מאפשר לך ליצור קשרים חדשים אם/אז על סמך טריגר או לוח זמנים בעורך שלהם. בצע אופטימיזציה של תהליכים והעבר כמויות עצומות של מידע עם כלי אחד בלבד.

WordStream

פלטפורמה זו עוזרת למדוד את הצלחת מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלך ולשפר אותם. WordStream מספקת את מדרוג ביצועי המודעות כדי להעריך את האפקטיביות של הפרסומות שלך ולקבל תובנות שימושיות כיצד להפוך אותן ליעילות יותר. יוצר מודעות חכמות מאפשר לך לפתח מבצעים רבי עוצמה בכמה קליקים. אנו מתארים להלן את התכונות של WordStream כדי להפוך את העסק שלך לאוטומטי.

ניהול שירותי לקוחות

  • אתה יכול לחבר את החשבון שלך עם WordStream ולנתח את הצלחת הפרסומות שלך בפייסבוק ובגוגל. השירות מדרג מבצעים על סמך 17 נתונים סטטיסטיים מרכזיים, נותן את הציון הכולל, מדגיש נקודות תורפה ומספק טיפים להפיכת פרסומות ליעילות יותר. זה יחסוך הרבה מהזמן של המשווקים שלך בניתוח נתונים.
  • WordStream גם מאפשר לך ליצור עיצובים למודעות שלך באמצעות AI. אתה צריך לתת את הקישור לאתר שלך, והשירות סורק אותו כדי לזהות את התמונות והטקסטים היעילים ביותר. אז Smart Ads Creator בונה מודעות באנר למטרות שלך על סמך ניתוח AI. זה מאפשר לך לחסוך זמן של המעצבים שלך ולפתח פרסומות באופן אוטומטי.

תמחור: WordStream הוא בחינם לחלוטין.

Asana

זהו כלי פופולרי המאפשר לעובדים לעבוד במרחב משותף ולנהל משימות בכמה קליקים. אתה יכול להגביר את האפקטיביות של זרימת העבודה על ידי שימוש בלוחות קנבן, לוחות שנה של עבודה קבוצתית, טפסים וסטטוסים. Asana מאפשרת לך לעקוב אחר עומס העבודה של הצוות שלך והצלחת הפרויקטים שלך בזמן אמת ולנהל אותם אם יש קשיים. להלן אנו מספקים את התכונות של Asana שיכולות לעזור לך להפוך את התהליכים העסקיים שלך לאוטומטיים.

  • כלי זה מועיל למנהלי פרויקטים מכיוון שעבודה במרחב משותף מאפשרת לצוות לשתף מידע מהר יותר ולקבל תמונה הוליסטית של הפרויקטים שלהם. אתה יכול להקצות משימות באופן אוטומטי על סמך סטטוסים של העובדים או לעקוב אחר הצלחת הפרויקט שלך על ידי קביעת תאריכי יעד.
  • Asana מאפשרת לך להפוך את זרימות העבודה הטובות ביותר לתבניות ולשמור אותן בתוך הפלטפורמה. תהליכים אלה שכבר עברו אופטימיזציה יהיו שימושיים בזמן עבודה עם פרויקטים חוזרים מכיוון שתוכל לנהל משימות מהר יותר.
  • Asana מספקת אפליקציה שימושית לניהול זרימת העבודה מכל מקום. הכלי מסתנכרן עם פלטפורמות רבות כמו גוגל דרייב או רָפוּי וזה יתרון נוסף.

מדוע חשוב למנף אוטומציה בעסק שלך?

לפי Invesp, 80% מהחברות המשתמשות באוטומציה שיווקית רואות מספר מוגבר של לידים, ו-77% רואות הגדלת המרות. אנו מסבירים מדוע זה כך וכיצד אוטומציה עסקית יכולה לשפר את התהליכים העסקיים שלך.

ראשית, שימוש בטכנולוגיה כדי לייעל משימות שחוזרות על עצמן מאפשר לחברות להתמקד בנושאים קריטיים יותר ובמטרות גלובליות. כאשר העובדים אינם צריכים לבלות את רוב זמנם בעבודה מונוטונית, הם יכולים להיות יצירתיים ולקחת יוזמה לשיפור תהליכי המכירה.כל זה מוביל לשביעות רצון טובה בצוות, לשירות לקוחות יעיל יותר ולהפחתת מקרים של שחיקה מנטלית. דרך קלה אחת היא להשתמש בשירותי תוכנת CRM.

מנהלי שירותי לקוחות

שנית, אוטומציה מאפשרת לך לחסוך כסף על ידי ייעול תהליכים עסקיים. זה עוזר למנוע טעויות במהלך זרימת עבודה, לתקנן את פיתוח המוצר, למנוע הוצאות יתר על חומרי גלם ולאפשר לחברות לייצר יותר תפוקה באותו פרק זמן. כמו כן, אוטומציה עסקית מאפשרת לך לחסוך כסף במשכורות מכיוון שתפחית את מספר העובדים שעושים משימות שחוזרות על עצמן.

עכשיו אתה מבין מדוע שימוש בטכנולוגיות בימינו נחוץ כדי לעמוד בקצב השוק המשתנה ללא הרף. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על היתרונות של אוטומציה עסקית.

היתרונות של אוטומציה עסקית

המחקר של SmartSheet קובע כי 86% מהעובדים מאמינים שאוטומציה תעזור להם לשפר את הפרודוקטיביות שלהם ולעבוד טוב יותר. התקוות שלהם הגיוניות למדי מכיוון שאוטומציה עסקית היא אחד המפתחות לצמיחה מתמשכת ופיתוח של החברה בשוק של היום.

  1. עוזר לייעל ולהאיץ תהליכים עסקיים. מינוף האוטומציה העסקית מפחית את הזמן הדרוש לפעילויות שגרתיות. היא מאפשרת לחברות לבטל את ההשפעה של גורמים אנושיים ולמנוע בזבוז זמן. אופטימיזציה עוזרת לזהות משימות מיותרות ולדלג עליהן. בנוסף, אוטומציה עסקית מאפשרת לחברות למצוא ולתקן טעויות חוזרות בתהליכים העסקיים שלהן.
  2. מאפשר למותגים לווסת את הפעילות ולהשיג יותר שליטה עליהם. אוטומציה היא דרך מצוינת לקבוע תקני ייצור ולייעל את העלויות הדרושות לייצור. כמו כן, שימוש בבינה מלאכותית פירושו שקיפות של כל ההוצאות והתוצאות. ניטור תהליכים מתמשך וניתוח מידע זה יגרום לך להרגיש בטוח יותר בהחלטות שלך. יתרה מכך, תוכל למצב את החברה שלך כאמינה ללקוחות ומשקיעים.
  3. תורם להפחית את מספר הטעויות האנושיות ולחסוך בעלויות. הטכנולוגיה יכולה לבצע משימות חוזרות בצורה מהירה ומדויקת יותר. במקביל, העובדים מסוגלים לעבוד על בניית מוניטין של חברה חזקה ומתן מענה לצרכי הצרכנים. כמו כן, אתה יכול לחסוך כסף בהשכרת משרדים מכיוון שאוטומציה עסקית כוללת לרוב שימוש בכלים מבוססי ענן. זה כבר לא הכרחי להישאר בסביבת עבודה פיזית מכיוון שהצוות שלך יכול לגשת לנתונים מכל מקום רק על ידי קישור למסד הנתונים.
  4. מאפשר לחברות לשפר את שביעות רצון הלקוחות. אם רוב התהליכים יהיו אוטומטיים והעובדים יהיו בעלי מוטיבציה, איכות השירות תעלה משמעותית. צרכנים יעמדו בסטנדרטים גבוהים בכל פעם שהם מבצעים רכישה מגבירים את נאמנותם ומצמצמים את המקרים של החלפת מותג. בנוסף, שימוש בבינה מלאכותית יכול לעזור לך להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות שלך, לחזות את פעולותיהם העתידיות ולמצוא דרכים חדשות למשוך עוד לידים למותג.

יתרונות אלו מניעים בעלי עסקים רבים לבצע דיגיטליזציה של החברות שלהם. בסעיף הבא, אנו מספקים כמה תהליכים ותרחישים שתוכל לבצע אופטימיזציה באמצעות אוטומציה עסקית.

כיצד אוטומציה יכולה לעזור לעסק שלך?

ישנן משימות רבות שאתה עשוי להשתמש בהן באוטומציה, וחלקן נפוצות יותר וחלקן ספציפיות יותר. להלן אנו מספקים את רשימת התרחישים שתוכל לייעל עם אוטומציה עסקית.

  • הכנסת עובדים חדשים;
  • מענה על שאלות נפוצות במסנג’רים;
  • מעקב אחר מספר חומרי הגלם;
  • שליטה על זמינות המוצרים;
  • שליחת קמפיינים דוא”ל ו-SMS בכמות גדולה;
  • ניתוח נתונים על התנהגות צרכנים;
  • ניהול נתונים;
  • חיפוש אחר מגמות בתעשייה;
  • מעקב אחר נוכחות העובדים;
  • דיווח;
  • טיפוח להוביל.
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    LinkedIn

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים קשורים

    כיצד לומדים את ה- CRM

    בנוף העסקי של היום, שליטה במערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא חיונית. הפלטפורמות הללו משנות את האופן שבו חברות מתקשרות

    קרא עוד »

    CRM בעידן האינטרנט

    מימי הקלסרים העבים ומגירות המסמכים שגדשו, ניהול המשרד עבר כברת דרך. משמרות מוקדמות ראו את עלייתם של פתרונות תוכנה ממוחשבים,

    קרא עוד »
    דילוג לתוכן